İnsan en çok hangi yalanla yaşar: Başkasına söylediğiyle mi, kendine söylediğiyle mi?

Başkasına söylenen yalan çoğu zaman bir savunmadır. Ama insanın kendine söylediği yalan daha derindir. “Ben iyiyim”, “Umrumda değil”, “Onu gerçekten sevmiyorum” gibi cümleler bazen gerçeği örtmek içindir. Peki insanı asıl çürüten hangisidir? Dışarıya söylenen mi, yoksa içerde büyüyen mi?
İnsan en çok hangi yalanla yaşar: Başkasına söylediğiyle mi, kendine söylediğiyle mi?
Güncellemeler
4 ay
...
İnsan en çok hangi yalanla yaşar: Başkasına söylediğiyle mi, kendine söylediğiyle mi?
Cevapla