Kötülük yapınca başıma daha kötüsü gelecekmiş gibi hisseden tek ben miyim?

Kötülük yapamama hastalığına yakalandım birine en ufak bir kötülük yapsam hayatımda olumsuzluklar hep beni bulcakmış gibi hissediyorum birine zarar versem Allah hesabını benden daha kötü sorcakmış gibi hissediyorum bu durumu yaşayan var mı nasıl kurtulcam bu durumdan

Kötülük yapınca başıma daha kötüsü gelecekmiş gibi hisseden tek ben miyim?
Cevapla