İlla kötü mü olmak lazım bu hayatta?

Artık iyi olmak istemiyorum. Mesela ailede ben iyiym 1 ay hastahanede yatmak zorundaydım 1 kişi bile halimi hatrımı sormadı ama borç aramaya ilk beni arıyorlar. İlişkilerde iyiyim çok sıkıntı çektirmem hatta birine bildiğin tüm giysilerini ben aldım. Üstüne giyim almıyordu, soğukta bile tişörtle geziyordu. Kazaklar aldım olunca giydi, diğer çevremde kızlar var mesela sevgilisine her masrafı yıkmış rahat illa onlar gibi mi olmalıyım bilmiyorum çünkü yaranamadım hep ilişkilerimin sonu aldatmayla bitti. İş yerinde iyiyim diye bir şey olmuyor bir orada rahatım, iş yerinde bile hani birine yüz vermeye gelmiyor iş arkadaşlara falan. İlla bu hayatta kötü mü olmalıyım. Herkesi sömürmeli miyim. Artık insanlar bana yaklaşınca ''gene ne isteyecek'' diyorum insan sevmez oldum.
İlla kötü mü olmak lazım bu hayatta?
Cevapla