Ozguvensiz, asosyal ve icine kapanik biriyim, kendimi nasil duzeltebilirim?

Mesela kendimi tanımıyorum hareketlerim tavırlarım yanlışlık var mı anlayamıyorum insanları anlamıyorum tanımıyorum sıfır iletişim kuruyorum ozguvensiz utangaç içine kapanık asosyal biriyim yanlız biriyim hiç arkadaşım olmadı eksiklerim neler bilmiyorum duzeltmem gereken şeyler varsa bile nasıl düzeltilir bilmiyorum insanları takıyorum aliniyorum bu yüzden ağlıyorum

Ozguvensiz, asosyal ve icine kapanik biriyim, kendimi nasil duzeltebilirim?
Cevapla