Geçmişte konuştuğum biri yüzünden böyle pişmanlık ve nefret duymak sizce normal mi?

Geçmişte konuştuğum biri için çok pişmanım çok her akşam kafaya takıyorum uyuyamıyorum rezil oldum ben artık yaşayamam diyorum beni kandırmaya çalıştı bu kişi hiçte sandığım kadar iyi biri değilmiş bu kadar kötü biri olacağını tahmin edemezdim ve akrabalarına yakın yaşıyoruz onlardan da çekiniyorum görmek istemiyorum ilk onlar aracılık etti ara yapmaya zaten akrabaları çok dedikoducu alaycı insanlar ben bu çocukla birsey yaşamadım cinselik olmadı doğru düzgün bir buluşma bile olmadı fakat aramızda cinsel sohbetler oldu ona fotolar attığım da oldu ama öyle aman aman açık fotolar değildi yaz günü çekilmiş ipli bluz tarzında fotolar giydiğim şeyler lütfen bana kötü yorum yapmayan gerçekten pskiolojik olarak iyi değilim bunlar bana oyun oynamaya çalıştı kendisini iyi göstererek bende zaten çok yanlız biriydim hiç sevilmedim sevgi nedir bilmiyorum neyseki Allah beni ondan korudu aramızda cinselik falan olmadı sadece konuşmayla kaldı ama ben unutamıyorum çok pişmanım 😞 kendimden nefret ediyorum

Güncellemeler
4 ay
Ve beni kandırmaya çalıştı sonunda da başka kızla olduğu ortaya çıktı onun fotolarını attı bana
Geçmişte konuştuğum biri yüzünden böyle pişmanlık ve nefret duymak sizce normal mi?
Cevapla