İçine kapanık ve özgüvensiz biriyim, daha girişken olmak için neler yapabilirim?

Küçüklüğümden beri çok içine kapanık ve sessiz bir insanım. Etrafimdan sessiz olduğum için sürekli tepki topluyorum. Girdiğim bir işi bile yapacağımı düşündüğümden o işten vazgeçiyorum. Yani başaramayacağımı düşünüyorum bu her konuda böyle. kendimi ifade etmekte zorlanıyorum. Bir iş bulmaktan çekiniyorum kısacası daha girişken ve özgüvenli olmak istiyorum ama bunun için ne yapabilirim bilmiyorum sizce neler yapabilirim. Bu durumun düzelme ihtimali var mı?

İçine kapanık ve özgüvensiz biriyim, daha girişken olmak için neler yapabilirim?
Cevapla