Selaaaammm 💖
hani böyle ufacık bi detay olur kimsenin fark etmeyeceği türden ama sizin gözünüzden kaçmayan bir şey. Bu detaya dikkat etmemizin sebebi nedir?
Bunun umut etmek ile ilgisi olabilir mi, yani görmek istenileni görmek gibi.. 🙇♀️

Selaaaammm 💖
hani böyle ufacık bi detay olur kimsenin fark etmeyeceği türden ama sizin gözünüzden kaçmayan bir şey. Bu detaya dikkat etmemizin sebebi nedir?
Bunun umut etmek ile ilgisi olabilir mi, yani görmek istenileni görmek gibi.. 🙇♀️

Benim görsel hafızam zayıf , ses hafızamda bir tık görsel hafızamdan daha iyi.. fakat o da zayıf...
Detaylara takılmamam bu yüzdendir belkide...
Fakat önceden kodladığım bir şeyse o ayrı, misal olarak ne verebilirim bi düşüneyim...
Mesela yazım hataları, muhakkak her bencemde var. Cünki ben onunla ne kadar uğraşsamda bencenin tuzu biberi gibi her benceye geliyor misafir oluyor...
Geçen bir sorudada uyarı yedim fakat insaflı eleştirildiğim için karşı atak yapmak yerine. Teşekkür ettim. Bilinçli bir şekilde yapmıyordum çünki hataları...
Dediğim gibi takılmam normalde detaya, fakat kodladığım bir kişi , kelime, cümle ise istemedende olsa ekstra gözüme çarpıyor...
Fazlası yoruyor, azıda keza aynı şekilde.
Sanırım biliyorum hangi soru.. Ben fark etmemiştim, orada zira soru içeriğine odaklıydım çünki. Yani bi ayrım yapılabilir burada. Bakmak ve de görmek.. Hangi detaya odaklanmak istediğimizdir esas olan.
🙏
Detay tek gerçektir.
Fakat öyle detayı fark etmem için uğraşmam.
Çünkü görüyorum.
Hemde çok net.
Bir insanın bunu görememesi için kendini tanımıyor olması , hayata dair bir felsefe edinememiş olması lazım.
Yer yüzünde herkes için bir şey var.
Ve o kadar güzel yerleştirilmiş ki.
Bakmayı bırakıp , görmeye odaklı olmamız gerekir.
Bunun içinde tek şart kendi içimize dönmemiz.
Ben kimim?
Ne istiyorum?
Neyi hak ediyorum?
Okumamız , izlememiz , analiz etmemiz , sorgulamamız , merak etmemiz , dinlememiz şart.
Her ama her şeyin bir nedeni olduğu gibi , sonucu var.
Bunu her şey için düşünebilirsiniz.
Güzel bi noktaya değindiniz.. Çabalamak yerine zaten fark etmek, budur zaten doğalı olması gerektiği gibi..
Bakmayı bırakıp görmek, kesinlikle..
Elinize sağlık 🙏 💫
Teşekkür ederim.
Mantığın göremediğini, bilinçaltının o detay üzerinden yakalaması... Çoğu insan dünyayı hızlı çekimde yaşıyor, bu yüzden sadece kaba hatları görüyorlar. Detaylara takılmak aslında bir yavaşlama biçimi. O ufacık şeye odaklandığında, sadece bakmıyor, aslında görüyorsun. Bu bir nevi zihinsel bir imza; herkesin geçtiği yolda senin kendine ait bir iz bulman gibi..
Her detaya her zaman takılmam. Benden başka birileri takılmışsa ses etmem mesela ama herkes görmezden, duymazdan geliyorsa çok güzel takılır milletin de gözüne sokarım mevzuyu 😂
Oh mis eheh görmezden duymazdan geliniyorsa birisi bunu yapmalı zatii bence.. Hani bi kıvılcım gerekiyor ya ondan işte 😌
Bu tarz konularda elimin ayarı yoktur yakar geçerim. Sonuç alana kadar peşini bırakmam 😂
Sabah bir veliyle sonra öğretmenle sonra da bankanın müşteri temsilcisiyle verimli görüşmeler gerçekleştirdim diyebilirim bu anlamda ehehe
Bence en iyisini yapıyorsun hanım’cım ehehe
Oyy yoğun bi gün gibi geçmiş görünüyor 🙇♀️
Hallettim hepsini asayiş berkemal 😂
Tebrik ederim hanım’cımm ehehe 💖
Teşekkürlerimi iletiyorum ehehe 😂🙏💖
Bence kesinlikle umutla, hatta biraz da ihtiyaçlarla ilgili 😌 Ufacık detaya tutunmak, “belki de hissettiğim doğrudur” deme isteği aslında. İnsan beyni zaten görmek istediğini büyütmeye çok meyilli. Ama bu kötü bir şey değil; yeter ki tek gerçeğin o detay olduğunu sanma, arka plana da bak 😉✨
Cevap
22Cevap
Burcumun özelliği zaten çok şüpheci ve detaycı olmak , o yüzden detaylara takılmak ne kelime detaylarda boğulurum 😂
konuya ve kişiye göre değişir
Zaten başkasının saçma bulduğu minik detaylardan , sen anlam çıkarmaya başladığında her şey daha güzel hale gelmez miii , tabi bu dediğim olumlu anlamda , çünkü genelde ben tüm anlamları iyiye yormaya çalışırım
Güzel bi detaysıınn 🫠
💖🌟
Detaycı bir insanım Ama takıntı seviyesinde değil. Bazen benimde gözümden kaçabiliyor. Fakat ufak tefek detaylarda boğulmaya gerek olmadığını düşünüyorum sadece insanın kendi elinde olmuyor.
Anlıyorum evet insan birde alıştı mıydı dikkat etmeye ister istemez daha dikkatli oluyor 🤷♀️
Detaylara takılırım çünkü her şey detaylardan gün yüzüne çıkıyor
Evet bu mümkün güzel nokta 😀
Bazen olay patladığında hemen akla gelen o detaylar oluyor..
Şüpheci olduk takıntılı olduk ama hiç yanılmadık 😅😅
Ahahah e bu da fena bi şeye benzemiyor 😌
İşte tam olarak o detaylar ilerleyen zamanlarda birtakım hisler olarak tekrar geri dönüyor bize. Bir mimik, söz, davranış içine sinmiyor ve sürpriz! Haklı çıkmışsın
Bazı detaylar özet gibidir yaşamda. Bir bütün olarak bakarken detaylarda bulduğumuz cevaplar taşır bizi ileriye.
Hem okb li hem başak burcu olarak söylebilirim ki Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğum olmasına rağmen en ufak detay gözüme çarpıyor.
Evet biraz detaycıyım örneğin bir resimdeki her ayrıntıya bakarım karanlık bir ekrana yansıyan görüntüye bile bakarım
Detaylar aslında gerçeği saklar o yüzden bazen takılmak gerekli.
Detaycı biriyimdir ama her şeyden de bir anlam çıkarmaya çalışmam.
Sebebim yok valla bende böyle işliyo 😂 bazen yorucu oluyor
Fazla detaya inmem ben
takılrım çünkü bn insanların küçük ayrıntılarada belli oldguna inanıyorum
Evet mutlaka her şeyi düşünürüm
Her şeyi mi, yorucu olmuyor mu diyeceğim fakat sanmıyorum 🫢
Var tabi niye olmasın 🫢
Mhmmm 😀
Evet takılıyorum elimde olmadan
🙏🧚♀️
Av kopegi gibi detaycı biriyim ahahah
Orta düzeydesindir bence eheh
Valla keşke öyle olsa , detaycı kişiliğim hafızamla birleşince ortaya pikachu çıkıyor ahahha
Aboo aman dikkat et jfjdjd
Yalan söylemeye kalkmasınlar ahahha dedektif gadget (ins doğru yazmisimdir) kesilirim ahahsh
O zaman onlar dikkat etsin jdjdj evet doğru 🤣
Detaylara takılırım Marilyn Monroe abla.
Olsun ablam ne olcak yav 😀
Dimi ya. Biraz da ona takıntı olim
Ufak seylerde takilmam ancak gözüme takılan noktalarda detayları mecburi incelerim.
Eskiden öyleydi ama şimdi değiştim
Detaylar hayatın gizemli işaretleridir
Detay her şeydir.
Takılırım ama ruh hastası gibi değil
Detaylarda hiç boğulmam geçerim 🤷
Takılmam önemserim dikkat ederim
O manyaklık var ben de 🤪.
Evet biraz detaycıyım
Takılırım büyük resmi başka türlü çözemeyiz
o an ki mental duruma bağlı
Çok detaycı biri olduğum için evet
Evet çok detayciyim
Ne yazıkki takılıyorum ve bu kötü bişey
Fazlası evet sanırım öyle 🙇♀️
Takılırım evet
en kotu ozellıgım
Dataylara takılırım
Evet
Yerine gore degişir
Aynur' yengemle ilgiliyse takılırım
Tanımıyorsun demi yengemi?
Takıntılıyım bu konuda..
Bazen
Maalesef huyum kurusun
Takilirim
Fazlasıda zarar ama dikkat ediniz efenim
Ben detay kadınıyım her detaydan anlam çıkarırım
Umursamam genelde.
Bazen mecbur
Evettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?