Selam ✨ Bir konuyu düşünürken ya da karar alırken çok detaycı ve takıntılı düşünür müsünüz, yoksa direk düşünüp karar mı veriyorsunuz. Hangi konularda daha ince ve dikkatli düşünürsünüz mesela.

Selam ✨ Bir konuyu düşünürken ya da karar alırken çok detaycı ve takıntılı düşünür müsünüz, yoksa direk düşünüp karar mı veriyorsunuz. Hangi konularda daha ince ve dikkatli düşünürsünüz mesela.

Karar verme sürecinde ne kadar dikkatli olursanız olun, neredeyse her zaman sizi bazı alternatiflerinden daha kötü bir sonuca götürecek “yanlış” bir karar verme ihtimaliniz vardır. Bu ihmali göz önünde bulundurarak ince düşüp ona göre karar veririm.
Genel olarak detaylara katılırım. Ama bu yaşanılan konuyu göre değişir. Bu yorumu yaparken @Abdurrahman00t aklıma geldiği için konsantre olamadım 😬😂çünkü duruma göre olan şeyleri o daha iyi bilir 😬
İyiymiş abla :D
Hahah ben gibi oldun sonunda
Rica ederim abla :) 🍃
Fazla detayciyim bu yaşamımı bile zora sokuyor maalesef
Tşkler barışcim 🤗
Rica ederim abla 🤗
Durumun süreç mi sonuç odaklı mi oluşuna göre değişir. Süreç odaklı durumlarda detayın detayları önem teşkil eder. Ama sonuç odaklı durumlarda direkt sonuca ulaşmak için düz düşünmek diyelim daha uygun olur.
Cevap
18Cevap
Konuşa soruya göre değişir hassa olduğum konularda ayrıntılı düsünürüm önemsemedigim konuları düz düşünürüm
Evet abla bence de çok ayrıntılı düşünüyorsun
Karar vericegim konuya gore degisir de... hayatima yon vericek konularda detayıcımdır gunlerce aylarca düşünürüm ama bunun dışındakilere 'aman ya ne hindi gibi dusunucem yap gitsin' tarzinda takılırım 😂
Konuya göre değişir ama genellikle detayları da düşünüyorum. Özellikle hayatımızı etkileyecek önemli kararlar almadan önce (örneğin meslek seçimi) detaylı düşünmek gerekiyor bence.
Bazen fazla detaycı olduğum oluyoda fazlada abartmıyorum
Benim için detaylar oldukça önemlidir. Bir karar almadan önce en ince ayrıntısına kadar düşünüyorum. Olumlu olumsuz yönlerini göz önünde bulunduruyorum.
Çok detaycıyım ve elimde de değil bu. Çevremden duyarım bu kadar takılma diye ama yapacak bir şey olmuyor...
O kadar çok detaylara takılıyorum ki. bunun açıklamasıni da yapamadığım için, kendi kendime küsüp kendi kendime barışıyorum..
Bu konuya bağlı. Bazen çok her yönden incelerim konuyu, bazense hiç umurumda olmaz şak diye yaparım.
Yengeç burcuyum çok detaycı bir insanım oyuzden detaylarda boğulur giderim keskin bir zekaya sahibim en ufak detay da gözümden kacmaz
Her ikiside. Konunun hayati önemi varsa ya da duygusal önemi fazlaysa detaycı. Diğer türlü dümdüzümdür
O kadar detaycıyımdır ki bir olay olduğunda sonrası nasıl şekilde gelişir, kimden kime anlatılır o kadarını düşünürüm.
Ben dışarıdan düz görünüp aklımdan bin tane kurgu kurup tüm detaylarıyla düşünürüm sonra karar veririm
Genelde gelişi güzel karar veriyorum ama çook önemli konularda iş aile hastalık vs 10 kere düşünüp 1 kere uygulamaya geçiyorm
Konudan konuya göre değişir bu ama genelde düz/basit düşünenlerdenim
Yani her konuda detaylı olmam bazen hayatı düz yaşarım bazen de detaylara inmem gerekir
Takılmam ama detayları atlamam. Kararlarım için bana lazım olacaklar.
Klasik bi başak burcu diyeyim sen anla😄 ee birazcık takılırım çok az😄
Bazı zamanlar detaylara önem veririm fakat her zaman değil
Konudan konuya değişir bu ama genel olarak fazlasıyla takıntılı ve detaycı biriyim.
Hem de çok takılırım kimsenin aklına gelmeyecek detaylara hem de.
Çok takarım kafaya su olmadı bu oldu bu olmadı şu oldu yalnız olduğum alicin sağlıkli bir hayat yaşayamıyorum
Ben cok takarim. En fazla da evlilik konusu, kariyer, Arkadad
En ince detaya kadar takılırım ama çok yorucu bişey
Detaycı takıntılı ve dikkatliyim
Tüm detaylara itinayla bakarım
Konunun önemli olup olmadığına göre değişir
Çoğunlukla detaylı düşünürüm
En ince ayrıntısına kadar
Detayı severim
Dengesizimdir. Ruh halime göre değişiyor.
Çok fazla detaylara takılırım
zaman zaman takılırım
Detaycıyım hayatın her noktasında
Detaylar adamı götürür ya
Olaya ve kişiye göre değişir
Konuştuğum kişiyle de alakalı.
Vericeğim Karara Göre Değişir
Konulara göre değişir
Bazen takilirim detaylara
Genelde detaylarda boğulan bir insanım
O biraz da detayına bağlı
Detaycı değilim.
Konunun ne olduğuna göre değişir
Çoğu zaman detaylara takılırım
Detaylara takılır düzeltirim
Cok detaycı ve takıntılıyım
Detaylara takılırım sempatik face
Detaylara fazlasıyla takılan birisiyim.
Ben takılırım.
Aşırı detaycıyım
Takılırım genelde
Aşırı detaycıyım
Takılıp kalırım
Detaylara takılırım
Detaylara takılırım
düz.
Detaylı
Çok detaycıyım
Detaylara takılmam
takılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?