Sırf sevilmek ya da kabul görmek için kendinden ödün verir misin? Sınırın nerede başlar?

Sırf sevilmek ya da kabul görmek için kendinden ödün verir misin? Sınırın nerede başlar?

Bazen birinin hayatında kalabilmek veya bir ortamda aykırı düşmemek için yavaş yavaş kendimizden eksiltiyoruz.
Ödün vermek bir fedakarlık mı, yoksa yavaş yavaş kendini kaybetmek mi? Senin için o kırmızı çizgi tam olarak nerede geçiliyor? Yorumlarda dertleşelim.

Sırf sevilmek ya da kabul görmek için kendinden ödün verir misin? Sınırın nerede başlar?
Cevapla