Birini gerçekte iyi günde mi tanırız yoksa kötü günde mi, sizce hangisi daha gerçekçi?

Ben hiçbir zaman karşıdaki kişiyi tanıyamayacağımızı düşünüyorum. İnsanlar menfaatlerine göre şekil değiştirirler. Peki ya sizce?

Birini gerçekte iyi günde mi tanırız yoksa kötü günde mi, sizce hangisi daha gerçekçi?
Cevapla