İyi gün ile kötü gün arasındaki fark bana göre, genellikle karar anlarında yapılan bir kaç üretken ve sağlıklı tercihdir. Yaa iyi olmayı seçersin, ya da kötü..

İyi gün ile kötü gün arasındaki fark bana göre, genellikle karar anlarında yapılan bir kaç üretken ve sağlıklı tercihdir. Yaa iyi olmayı seçersin, ya da kötü..

Bence bir kaç saniye.. yani aslında öyle bir şey olur ki insanı iyi günü bir den kötü günü olur.. ''Jokerin de dediği gibi bir insanın kötüye dönüşmesi için tek bir gün yeterli olur'' ...
baktığında belli olacak kadar bile açıktır. vicdanlı insanın içine yatmıyorsa kötüdür
Teşekkür ederim 😊
İyi gün kalabalık olur, kötü günde kimi arasan meşguldür
Teşekkürler yavrum :D 🖤🖤
Rica ederim smellim 💛🖤
Cevap
7Cevap
İyi günde gülecek insan çoktur ama kötü günde senden vebalısı yoktur
Kötü günde insanın bilince çok daha sağlıksız çalışır. İyi günde düşünceler daha net ve pozitif olur
Kötü hissettiğim veya kötü olduğum anları ziyana zayıyorum iyi hissettiğim iyi geçirdiğim günleri yaşanmış sayıyorum
Yemekte makarna varsa iyidir, kereviz varsa kötüdür benim için.
İyi günde neşeli olursun kötü gunde üzgün olursun neşeyi tercih ederiz
Yahşi günde yar yahşidir, yaman günde yetiş gardaş.
İyi gün unutulur fazla üstünde durulmaz, kötü gün tekrar tekrar yaşanır 🫨
Kötü günde çok param gitmiştir.
İyi günde sadece yemeğe param gitmiştir.
Kötü gün dostunu düşmanını gösterir
Hissettiğin ruh hali bence ya tamamen.
İnsanlar 😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?