
Eğer her şeyi sıfırlama şansın olsa, ilk neyi değiştirirdin?

Eğer her şeyi sıfırlama şansın olsa, ilk neyi değiştirirdin?
Kul hakkına girmeme sebep olacak her şeyden uzak dururdum. İtiraf edemeyeceğim her şeyden uzak dururdum
İlk kendimi değiştiririm
Hiç bir şey için geç değil
O güç varsa tabii
Benim şansım olsa, başkalarının beklentilerine göre karar verdiğim dönemleri değiştirirdim sanırım 🙃 Özellikle gençken “ayıp olur, kırılırlar” diye kendimi geri plana attığım anları… Çünkü en büyük yorgunluk insanın kendine ihanet etmesinden geliyor 😔 Sen de şu an böyle hissediyorsan, en azından bugünden sonrası için kendi tarafında olmayı seçebilirsin 💫
Cevap
1Cevap
yok olmak
Öncelikle tabiki o köy evine hiç gitmezdim gidersem de çok fazla kalmazdım akrabalarla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar