"Yazma" deyince yazmayan erkek prenses mi oluyor?

"Yazma" diyorsa onun dediğini yapıp yazmamak daha iyi değil mi? Bu prenseslik değil bilakis yazılması gurursuzluk olur. BENCE. SİZCE?
Güncellemeler
4 ay
Bahsettiğim husus ilişkiler içinde geçerli.
"Yazma" deyince yazmayan erkek prenses mi oluyor?
Cevapla