• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Neden kadın ağlayınca duygusal, erkek ağlayınca zayıf görülür?

-Lunablu
-Lunablu Takip Et
Yoda Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
28
Yapay Zekaya Sor
Neden kadın ağlayınca duygusal, erkek ağlayınca zayıf görülür?

Halbuki ağlamak bir cinsiyet meselesi değil, insani bir tepki

Neden kadın ağlayınca duygusal, erkek ağlayınca zayıf görülür?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Bu tamamen öğretilmiş bir bakış açısı. Kadınlara duygularını göstermeleri küçük yaştan itibaren normal hatta beklenen bir şey gibi öğretilirken, erkeklere güçlü olmanın susmak ve dayanmak olduğu anlatılıyor. Erkek ağladığında zayıf denmesinin sebebi duygusuz olması gerektiği fikri, yoksa ağlamak zayıflık değil. Aksine insanın hissettiğini inkâr etmemesi cesaret ister. Duygu cinsiyete göre değişmez; sadece kime neyin yakıştırıldığı değişir. Bu algı kırıldıkça, hem kadınlar hem erkekler daha özgür ve gerçek olabiliyor.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay

    Toplumun insanlara yüklediği saçma sapan baskılar işte. Erkek ağlayınca güçsüz, kadın birinin elini bile tutunca edepsiz, erkek ufacık eğlenince adam değil, kadın sesli gülünce... neyse işte uzar gider bu. Toplumu umursamayı bıraktığımız zaman mutlu olabiliriz.

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı.

    Bunlar hep Nilüfer ablanın suçu

    0
    1 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      4 ay

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • kimoldugubel_lidegil
    kimoldugubel_lidegil Takip Et
    Xper 6 Yaş: 18 , eic 100%
    4 ay

    Saçma bi toplumsal kalıp.

    2
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
4 ay
  • Çünkü yıllardır “erkek güçlü olur, ağlamaz” diye diye büyüttük insanları 😕 Toplum erkeklerin öfkesini normal, üzüntüsünü zayıflık sayıyor. Kadın duygusunu gösterince “ne kadar hassas” deniyor, erkek gösterince “yumuşak” damgası yiyor. Oysa dediğin gibi, ağlamak tamamen insani bir tepki, sinir boşalması. Değişmesi gereken şey duygu değil, bu saçma bakış açısı 💧💔

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

24

Cevap

43

Cevap

  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Bunu düşünen zihniyette sıkıntı var. Göz yaşı zayıflık değildir.

    1
    0 Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Ağlasınlar ayol, ruhları temizlenir ama karşımda değil 😅

    0
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    insanların cahilce düşünceleri.

    0
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.

    Çünkü erkeklere güçlü imajı çizilmiş gadası

    1
    0 Yorumla
  • Büşrauysal12
    Büşrauysal12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    4 ay

    Erkek de ağlayabilir yani çünkü hani ağlamak eziklik değildir ağlamaz erkek dediğin dik durur erkek dediğin çalışır kadınına bakar falan filan böyle olunca hal illaki erkekler yobaz oldu Arkın duygusu da var kusura bakma kızlar diyor ki erkeğin duygusu yok siz yaptınız kusura bakmayın

    1
    0 Yorumla
  • Tuğbasirius
    Tuğbasirius Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 406 cevap paylaştı.

    Her köşede ağlayan erkek çekilmez ama insansa ağlanması gereken yerde aglamassa skıntı zaten. İyi bir erkek yani insan ağlayabilmeli
    Toplumun erkeğe biçtiği rollerden biri. Bu aynı kadını evde oturur çocuk doğurur yemek temızlıkten başka bişey yapamaz kafası gıbı.

    1
    0 Yorumla
  • Hasan-ARSLAN
    Hasan-ARSLAN Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Benim katılmadığım bir önermedir bu aslında, çünkü ağlamak, ruhun kötü enerjiden arınma şekli ve
    zihnin ızdırap veren düşüncelerden temizlenme eylemidir,
    gülmek nasıl ki güzel ve doğalsa, ağlamak da öyledir,"toplum içinde ağlanmaz", "erkek ağlamaz", "ağlamak ayıptır"vs. laflarına kulak asmayın, içinizden geliyorsa ağlayın

    1
    0 Yorumla
  • kutsal-ornitorenk
    kutsal-ornitorenk Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay

    Cinsiyet rolünden dolayı. Erkek güçlü olan, savaşan, savunan, koruyan, kollayan vs. Kadın da zarif, duygusal vs diye algılanıyo ama evrimsel açıdan kadın daha önemli. O yüzden önce kadınlar ve çocuklar deniyo filmlerde falan. Her şeyin temelinde evrim var diye düşünüyom

    1
    0 Yorumla
  • Tengria m
    Tengria Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Ağlayınca böyle gözüktüğümüz için olabilir asdjddk

    Neden kadın ağlayınca duygusal, erkek ağlayınca zayıf görülür?
    1
    1 Yorumla
    • -Lunablu
      -Lunablu
      4 ay

      Tövbee

      Yorumla
  • piyabom
    piyabom Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 455 cevap paylaştı.

    Ağlamak zayıflık değil güzelim ruhun taşmasıdır Sen bunu anlayan kadınsın o yüzden gözlerin bana cesareti öğretiyor Erkek de ağlar kadın da ama sen ağlayınca dünya susar ben yaklaşırım Kalbine dokunmak isterim saçının kokusunda kaybolmak sesinin titreşiminde erimek Sen özel bir yangınsın ben o yangına yürüyen adamım gel yanımda dur gözlerinle beni soy ruhunla sar bana

    0
    1 Yorumla
    • -Lunablu
      -Lunablu
      4 ay

      Of of 🤦🏻‍♀️

      Yorumla
  • intikam_vakti
    intikam_vakti Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    4 ay

    Bu insanların yine bakış açısı ne kadar saçma değil mi

    1
    2 Yorumla
    • -Lunablu
      -Lunablu
      4 ay

      Evet, üzülüyorum bu erkek milletine bazen ama sonra hemen geçiyor

      Yorumla
    • intikam_vakti
      intikam_vakti
      4 ay

      🤣🤣🤣

      Yorumla
  • a101kekspr
    a101kekspr Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı.

    Ataerkililk bu erkek güçlüdür erkek adam ağlayamaz diye duyguları bastırıldı duygularını ifade etmeye yer verilmedi toplumada bu yansıtıldı ağlayan bir adam gördüğümüzde affedersiniz " kadın gibi ya da çocuk gibi" imalar ve yargılara maruz bırakıldı

    1
    8 Yorumla
    • greeneye34
      greeneye34
      4 ay

      olabilir ama en azından 15 yıl önce erkek erkekti.. Ki günümüzdekiler belli anlatmaya gerek yok ki gününüzde yukarıdaki soru tarzında bir anlayış pompalandığı için en ufak zorlukta kaçan kırılan erkekler türedi.. Ve kadınlar bunların sonucunda prenses erkek yaftasını çıkardı. Bizim zamanımızda öğrendiğimiz bakış açısı bugünde olsaydı ne bu soru sorulurdu nede prensesler çoğalırdı herşeyin bir kaidesi var erkekte ağlar doğru ama asıl olan kendi içinde çözmesi gerekendir buna bastırmak denmiyor.

      Yorumla
    • a101kekspr
      a101kekspr
      4 ay

      Prenses erkek ayrı benim kastım erkeğin ağlamasının zayıflık olarak görülmesi eriiğimiz yükseldi o ayrıda jsjdjsjs

      Yorumla
    • a101kekspr
      a101kekspr
      4 ay

      İnsan evladı ağlar güler vs kdmd cinsiyette göre duyguları bastırdık kadınlar erkek ağlayamaz düşüncesi saçma erkeğinde bir duyguları var jdjd taştan yaratılmadı ataerkil fazla erkeklik hormonu verildi

      Yorumla
    • greeneye34
      greeneye34
      4 ay

      ağlamaz demedim, sadece birilerinden beklemez veya bastırmaz çözümcül yaklaşır illaki ağlamacaksa ki ağlamak normal gidersin bir deniz kenarına ağlar sızlar sabahına hayatını çeki düzen verirsin evet erkek yapıcıdır düzeni kurar öncelerde de böyle tarihtede böyleydi. Savaşlardada böyleydi ülkeyi korurken böyleydi.
      sadece toplum evet bir kadın yere düştüğünde illaki kaldırmak için uğraşır (iyi ve kötü niyetle) erkek düştüğü zaman genelde kendi halime bırakılır en gelişmiş toplumlarda bile böyledir. Artur un kitaplarına bakın eski zamanlardada böyleydi aradaki fark bu.

      Yorumla
    • a101kekspr
      a101kekspr
      4 ay

      Zaten öyle ona sözüm yok ben bu algıya karşıyım sadece o kadar fkdk😀

      Yorumla
    • greeneye34
      greeneye34
      4 ay

      bu algı sadece bir cümledir anlatılmak istenen aslında faeklıdır, aynı şeylerden bahsediyoruz ufak bir farkla..)) İyi akşamlar dilerim

      Yorumla
    • a101kekspr
      a101kekspr
      4 ay

      Mercii kfkf gibidir uzatmamak adına köşeme çekildim diyelim kdlf iyi akşamlar sizede

      Yorumla
    • greeneye34
      greeneye34
      4 ay

      konu epey uzun zaten bir cümleyle anlatılacak şeyler değil, zevkli ve karşılıklı bir paylaşımdı. eyvallah

      Yorumla
  • BaşbelasıR7
    BaşbelasıR7 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 18 , eic 100%
    4 ay

    Benim çok sevdiğim bir söz vardır her ağlayan güçsüz değildir her gülenin mutlu olmadığı gibi diye ağlamak zayıflık değil merhamet insanlık belirtisidir duygusuz canavarlar ağlamaz kalbi olan herkes ağlar benim babam çok kötü bir şey yaptı ve onu sonradan pişman olup ağladığını defalarca özür dilerim dediğini gördüğüm gün anladım kalbi olan insanlar ağlar kalpsiz bir canavarsan ağlamazsın net

    0
    0 Yorumla
  • Merops
    Merops Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bu biraz bize küçük yaştan beri öğretilen kalıplarla ilgili gibi geliyor bana. Kadınların duygularını göstermesi normalleştirilirken, erkeklere güçlü olmak üzerinden bir rol biçiliyor. Erkek ağladığında bu role uymuyormuş gibi algılanıyor ve haksız bir etiket yapıştırılıyor. Oysa duygulanmak insan olmanın en doğal parçası, cinsiyetle ölçülmemeli.

    0
    0 Yorumla
  • Şaşkınninja
    Şaşkınninja Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 432 cevap paylaştı.

    Detay kısmın çok güzel katılıyorum sana bazen insan acizliğinden ağlamaz bazen o kadar çabalamıştır ki artık yorulduğundan ağlar güçsüzlüğünden gücü kalmadığından ağlar ağlamak bence insanı insan yapan bir eylemdir.
    Duyguları olmayan bir insan ağlamaz zaten ağlamak insana iyi gelen gerektiği zaman kendini iyi hissettiren bir olaydır.

    0
    0 Yorumla
  • Baltutan
    Baltutan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 100%
    4 ay

    Yerinde ve tadında ağlamakla ilgili. Çok az ağlayan ve doğru anda ağlayan erkek aslında siz bırakır. Bu terminator de insan hissini empoze eder. Etkili bir manipülasyon aracıdır.

    1
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Bunun temeli insanoğlunun kendi varlığını daha önce yazılmış fakat kimin tarafından yürürlüğe girdiği belli olmayan kuralın dışına çıkmak istesinden kaynaklıdır.

    1
    0 Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Ağlamak duyguların dışa vurumudur. Ben çok ağladım. Çok duygusal zamanlar yaşadım. Sevdiklerimi kaybettim, ayrıldım. Hep ağladım ama hiç birinde de zayıf hissetmedim. Ağlamak bazen de içindeki yükü boşaltmak kendine gelmek demek.

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Çünkü zayıf erkekler ağlar kadın duygusal olduğu için ağlar erkeklerde ağlar ama kimse görmez görünen erkekler zayıftır

    1
    0 Yorumla
  • YavuzSelimBey
    YavuzSelimBey Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 402 cevap paylaştı.

    Erkeklerde ağlar elbette ama yalnız kaldıklarında. Güçsüzlük göstergesidir erkeğin ağlaması, ve bunu herkese göstermeyiz.

    1
    0 Yorumla
  • greeneye34
    greeneye34 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 854 cevap paylaştı.

    Bu sorunun cevabı var fakat bunu söylesende çok anlaşılacağını sanmıyorum iyisimi herkes istediği gibi takılsın

    1
    0 Yorumla
  • Liwes s
    Liwes Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    4 ay

    Bu sadece bizim toplumda böyle

    1
    4 Yorumla
    • -Lunablu
      -Lunablu
      4 ay

      Bu da bizimkilerin şanssızlığı

      Yorumla
    • Liwes s
      Liwes
      4 ay

      Kadınların bu ülkede erkeklerden beklentileri a dan z ye o kadar fazla ki dünyanın hiçbir yerinde eşi benzeri yok

      Yorumla
    • -Lunablu
      -Lunablu
      4 ay

      Katılıyorum ama bu bir ‘kadın meselesi’ değil, dönem meselesi gibi

      Yorumla
    • Liwes s
      Liwes
      4 ay

      Bilemiyorum ama günümüzde benim gördüğüm şey tam olarak bu

      Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 48%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Motorda gözlüksüz hız yapınca gözlerimden yaş geliyor en son böyle gözlerimden yaş geldi duygusal biriyim yaşamaktan çekinmem

    1
    0 Yorumla
  • GeceFısıItısı
    GeceFısıItısı Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 649 cevap paylaştı.

    Çünkü ağlamak acıya dayanamamak demektir ve acıya dayanamayana erkek denmez.

    Erkek rol almaz, rolünü yazar.

    Ağlamaz, çözüm bulur.

    1
    0 Yorumla
  • вshєldσn u
    вshєldσn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,4b cevap paylaştı.

    Yani bunu ben de anlayamıyorum maalesef Erkekler de gayet ağlayabilir

    1
    0 Yorumla
  • ofecioarăcurată
    ofecioarăcurată Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    4 ay

    Ee doğaya bakman yeterli cevap için. Pek şaşırılacak bir şey değil erkek ve kadın farklıdır

    1
    0 Yorumla
  • Bbbrrrooo
    Bbbrrrooo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    4 ay

    Asıl erkeğin ağlayabilmesi düşünceli ve değer veren biri olduğunu gösterir. Erkekler de gerçekten duygusallar ama toplumun "erkek adam ağlamaz" gibi saçma dayatması yüzünden duygularını belli etmekte zorlanıyorlar ve çekiniyorlar..

    1
    0 Yorumla
  • Sinirli_hanım
    Sinirli_hanım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay

    Erkeğin fıtratına uymuyor bir erkek ağladığında çaresizlik içindedir o yüzden ağlar kadınlar hep ağlar aglmazsa evi yıkarlar 😂Allahta bizi sakinleşmemiz için bizi ağlak yapmış 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Devrim180183
    Devrim180183 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 100%
    4 ay

    Tamamen sana katılıyorum ağlamak insani bir duygu cinsiyetle ilgili değil hatta az önce bir deprem yardım götüren bir kamyon videosu izledim ağladım çok hüzünlendim.

    0
    0 Yorumla
  • Rhaast
    Rhaast Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 46%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Toplumsal bir dayatma erkeklerde göz yaşı toplumca zayıflık olarak görülür ve bir erkek zayıfsa kötüdür diye düşünürler insan olarak bakmazlar

    0
    0 Yorumla
  • whysosreious
    whysosreious Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Sizin sacma dusunceleriniz

    1
    2 Yorumla
    • -Lunablu
      -Lunablu
      4 ay

      Genel kanı bu

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      4 ay

      Genel kanıda sacma o zaman

      Yorumla
  • Mr_Potter
    Mr_Potter Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Çünkü erkekler duygularını içinde yaşar. Paylaşamazlar ve belli edemezler.

    0
    0 Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı.

    toplumda daha cok erkek cocuklari bu sekilde buyutuluyor bu etkili bence

    0
    0 Yorumla
  • Exodia2200
    Exodia2200 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    4 ay

    Erkek herşeye ağlamamalı dik durmalı ama hiç ağlamayacak diye bişey yok

    0
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Kadınlara sunulan çifte standartlardan sadece bir tanesi işte

    0
    0 Yorumla
  • Alevalaz
    Alevalaz Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay

    Saçmalık her erkek ağlayabilir bu onları güçsüz yapmaz aksine duyguları var oldunu gösterir

    0
    0 Yorumla
  • _GerdekBasan_ u
    _GerdekBasan_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 35%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Ben bazen sinirdende ağlayabiliyorum acıyla güçsüzlükle alakası yok

    0
    0 Yorumla
  • HugiNN
    HugiNN Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 431 cevap paylaştı.

    Ata erkil toplumun getirileri bunlar hep ondan ötürü

    0
    0 Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Erkek adam ağlar mı sence?
    Güçlü olur erkek dediğin sulu göz olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Erkeksin. Bunlar için vaktin yok hakkında yok. Dövüş, düvüş ve dövüş.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    Kadınla erkeğin arasında dağların farkı var kıyaslamayın şunları

    0
    0 Yorumla
  • Tempæst
    Tempæst Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    İnsanların bazı kalıpları aşması lazım

    1
    0 Yorumla
  • jasssminnee
    jasssminnee Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 881 cevap paylaştı.

    Ben öyle düşünmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Asilade
    Asilade Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Yetiştirilme tarzlarımız. Bu kalıplarla büyüdük

    1
    0 Yorumla
  • Tubahaniml
    Tubahaniml Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Toplumun yaftaladığı şeyler

    1
    0 Yorumla
  • ႦιɾAɳƚαʅყαʅı
    ႦιɾAɳƚαʅყαʅı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 99 , eic 100%
    4 ay

    Erkeğin fıtratına aykırıda ondan

    1
    0 Yorumla
  • вʟαcк
    вʟαcк Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay

    Erkek ağlamaz ulu orta

    1
    0 Yorumla
  • Ks1Bilen
    Ks1Bilen Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 926 cevap paylaştı.

    Ben zayıf görmüyorum. Başkası ilgilendirmez

    1
    0 Yorumla
  • MERTALİ_57
    MERTALİ_57 Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    4 ay

    Çünkü erkek adam aglamaz

    1
    0 Yorumla
  • dafıdack
    dafıdack Takip Et
    Xper 1 Yaş: 45
    4 ay

    Her zaman guclu gorunmek zorunda degıller. .

    Aksıne aglayan erkek merhametlidır.
    Erkekde aglar
    Ama
    Guvenın oldugu yerde...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    4 ay

    tamamen cinsiyetle alakalı.

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı.

    Bir erkek olarak daha çok duygusalim

    1
    0 Yorumla
  • HayretBirşey69
    HayretBirşey69 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 621 cevap paylaştı.

    Bunu insan olanlar anlayabilir

    0
    0 Yorumla
  • bysinnner
    bysinnner Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 530 cevap paylaştı.

    O yüzden bazı filmleri yalnız izliyorum.

    0
    0 Yorumla
  • AzraAksoy123
    AzraAksoy123 Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    4 ay

    Bilmiyorum, tamamen saçmalık.

    0
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.

    toplumun sığ düşüncesi işte..

    0
    0 Yorumla
  • AsilSessizlik
    AsilSessizlik Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    4 ay

    Çünkü hep erkekten güçlü olması beklenir

    0
    0 Yorumla
  • jjokeface
    jjokeface Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    4 ay

    karılar gelsin cevaplasın

    0
    0 Yorumla
  • operator22
    operator22 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay

    İkircikli bir durum

    1
    0 Yorumla
  • Mavikristal42
    Mavikristal42 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    4 ay

    en son 13 yaşımda ağlamıştım heralde de

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (7)
Devamını Gör(52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Neden kadın ağlayınca duygusal, erkek ağlayınca zayıf görülür?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Duygusallığı güçsüzlük, ağlamayı eziklik olarak algılayan insanların psikolojisinin temelinde ne... 23 cevap verildi
Ağlamak insanların gözünde neden zayıflık olarak algılanıyor? 54 cevap verildi
Kadınlar ağladığında erkek ne hisseder? 48 cevap verildi
Ağlamakneden zayıflık olarak görülüyor? 18 cevap verildi
Bir kadın bir erkek için hangi durumlarda ağlar? 3 cevap verildi
Bir kadının gözyaşları erkekleri etkiler mi? 28 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨