Hiçbir derdim yok ama çok depresif ve arabesk birisiyim neden nasıl düzelirim?

4-5 yıldır böyleyim ya depresyonda değilim gündelik işlerimi sorumluluklarımı gayet yerinde yapıyorum

Hiçbir derdim yok ama çok depresif ve arabesk birisiyim neden nasıl düzelirim?
Cevapla