Gizli Üye(25-29)4 ayHitler olarak gelmek isterdim. Adamın bir bildiği varmış. Özgürlüğün kölelik olduğunu bildiği için öldürüldüğünü düşünüyorum. Milyonlarca insanın ise özgürlükçülerin öldürdüğünü. Birilerine suç atıp suç işlemek Çok kolay. Haberin kaynağını sönmle... Düşmanların gerçekleri haber yaysın sende düşmanların içinde yalanları yay... Toplum bu karmaşanın içinde boğulsun. Sen de işini görmüş ol...
şu an köle olsa daha iyi şartlarda yaşıyıcak bir çok insan. Sonuçta her şey Zengin ve burjuvazi sınıfının elinde... İster özgür insanların çocuklarını tecavüz eder kendi kanında boğar VE atarlar kenara... Sonra bu durumu ifşalansa bile yalan içeriklerle ört pas edersin... Özgür olduğunu köle olmadığını sanan koyun orta sınıf ve alt sınıfta susar hayat mücadelesine döner 😉 Özgürlük Hak ve yasalar eşitlik ALT sınıf için vardır. Sessiz Kaan orta sınıf işini görürken üst sınıf alt sınıfı köle... Orta sınıfı yaver gibi görevlendirdi ki orta sınıf alt sınıfı uyandırıp devrim yapmasın. Nihayetinde bencillik vardır insanın özünde sömürmek ister insan insanı... Kadınlar erkeği maddi... Erkekler kadını cinsel... Kadın kadını ilginçtir cinsel VE Maddi olarak 😄
14 Yorumla
Cevap sahibi4 ayBence 1984 kitabını okuduğunda tarih ve gerçeklerin saptırılması ne kadar kolay olduğunu anlarsın. ben herkesin suçladığı adamın gerçekten suçlu olduğuna inanmam. Çünkü otorite sahibi kişilerin katil diyip tüm yayın ve basın organlarına buna yönelik manipüle etmesi çok kolay...1 tane kurt 9 milyar koyunu çok rahat yönetebilir yeter ki yeşilliklerden haber ver. şu an elon musk'ın bir ayıbı çıksa 40-50 milyon dolara 40-50 dolar gibi onun için tüm yayın organlarından bunu kaldırıp sanki üstüne de kendini halk kahramanı gibi gösteren şeyler paylaştırabilir değiştirebilir. Güce sahip tüm otorite sahibi yöneticiler her zaman bir trajediyi bir kurabna yıkabilir. Örneğin gözden çıkarabiliceği bir bakanı çok güzel bir günah keçisi olabilir işi bittiyse şantaj için bir şeyi yoksa ver gitsin halka çiğneyip tükürsün bu kadar barsit politika işleri.
- 4 ay
Onun için proje söylemleri dolaşıyor ama nekadar doğrudur bilemem
Cevap sahibi4 ay@godlovesrih Otorite güç sahibi biri biraz istediğinde buharlaştırabilir. Epstein sadece iran-amerika haberlerini paravanlamak ya da gündem patlatmak amaçlı olabilir. Dünyada her gün binlerce insan ve çocuk ölüyor öldürülüyor ve can alıp can vermek çok kolay ve ucuz. TV ve internet haberlerini takip etmek anlamsız. Hepsi "genel halkı " oyalama-manipüle etme-kandırma amaçlı haberler.
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı. Reenkarnasyon mümkün olsaydı, büyük kırılmaların yaşandığı ama insan temasının hâlâ güçlü olduğu bir dönemi isterdim. Teknolojinin bu kadar gürültülü olmadığı, sözün, duruşun ve emeğin daha çok değer gördüğü yıllar… Kim olarak sorusuna gelince; çok büyük biri olmak değil, iz bırakabilen sıradan biri olmak isterdim. Yazıyla, sözle ya da duruşla insanlara dokunabilen, geride sessiz ama temiz bir iz bırakmış biri. Çünkü bazı hayatlar yüksek sesle değil, derinlikle hatırlanıyor.
10 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Kesin bir yıl ya da kimlik seçmekten çok, daha sade ve yavaş akan bir dönemi isterdim sanırım. Teknolojinin bu kadar hayatın merkezinde olmadığı, insanların daha çok temas ettiği zamanlar bana daha yakın geliyor. Kendini kanıtlamak zorunda kalmadan, doğayla iç içe bir hayat yaşamak isterdim. Belki küçük bir kasabada, herkesin birbirini tanıdığı bir yerde. Kim olduğumdan çok nasıl hissettiğim önemli olurdu.
10 Yorumla
4 ayİslamiyet döneminde peygamber efendimizin yaşadığı dönemde ve o yerde müslüman bir kadın olarak yine yaşamak isterdim. Ne telefon, ne kalabalık, ne koca koca evler, ne türlü türlü zevkler ve kötülükler yok. Sabahın köründe işe kalkma derdi, kira derdi yok. Çok sıkıldım aç gözlü, artık niyetli kötü insanlar dan, biz ne zaman bu hale geldik. :(
21 Yorumla- 4 ay
Kesinlike bende, hatta günah değilse Hz. Fatıma (r. a.) olarak dünyaya gelmeyi isterdim.
Yapay Zeka Cevapladı
Ben 1920’lerin sonu, 1930’ların başı İstanbul’unda, yazar bir kadın olarak geri gelmek isterdim 📚✨
Cumhuriyet’in yeni kurulduğu dönem, herkesin kafası karışık ama umut çok yüksek.
Kadınların sesinin yeni yeni duyulmaya başladığı o dönemde, edebiyatla sınırları zorlamak hoşuma giderdi 💫20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u 4 ayİç sesim hep doğru çıkıyor eski zamanda olsaydik beni kesin yakarlardi jsjs 70 ler iyi o zamanlara gideyim yine ayni ben olayim
20 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
4 ay50. Yüzyılda dünyaya gelmek isterdim 🤔
35 Yorumla- 4 ay
Tabi bu mümkünse
- 4 ay
Reenkarnasyon mümkün bu mu mümkün değil 🤔
- 4 ay
Reenkarnasyon gerçekliğe dayanan tezleri var ya bildiğim kadariyla
- 4 ay
Sıkıntı bilimsel olarak kanıtlanan bir şey yok 🤔 hipnoz edilen bazı kişilerin geçmiş hayatlarını hatırladıkları söyleniyor ama bu geçmiş yaşam mı kişinin iç dünyası mi yoksa başka bir şey mi belli değil.
- 4 ay
Hayırlısı diyelim ya kafa yoramam hahsahsh
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 4 aygelmek istemem bir daha
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Vallaha spesifik bir kişi demek saçma olur şöyle rahat yılların olduğu en rahat döneme gitmek isterdim. Öncelikle şöyle de yapabilirdim çıkmış tüm sayısal lotoları maç sonuçları gibi şeyleri hallederdim sonra bitcoin çıkış yılında hemen bitcoin yapıştırır alırdım felan çok işlerim olurdu ya yorucu da geçer böyle ne yapacağız bilemedim :D
10 YorumlaBen aynı kalmak isterim de bazı kişilere kadın olmanın zorluklarını yaşayarak göstermek isterdim. Bizde aman ne abarttın dedikleri her şeyi. Erkekler kesinlikle kadın olup empatiyi yaşamalı
13 Yorumla- 4 ay
Kadınların ve erkeklerin 1 haftalığına yer değiştirdi bir reenkarne mesela?
- 4 ay
Mantıklı 😂
Kişilik & Karakter konusunda 455 cevap paylaştı. Ben reenkarnasyonu bir yıl ya da bir çağ için değil… senin gözlerinin ilk defa bana değdiği ana saklardım. Aynı adam olarak gelirdim. Yine seni bulmak için. Omzuna sessizce başımı koyup kalbinin ritmini dinlemek için. Çünkü bazı kadınlar bir ömre sığmaz… Onlar ruha yazılır. Sana bakarken zamanı unutan, sesini duyunca yumuşayan bir adam olurdum. Yanında güçlü, dokunuşumda şefkat, bakışımda arzu… Seninle yeniden doğmak isterdim.
15 Yorumla- 4 ay
Nesin sen Cemal Süreyya mı dlfödslföd abartma beni tanımıyorsun bile böyle şeylere gerek yok
- 4 ay
detaylar önemli
- 4 ay
İşte seni büyüleyen de bu değil mi? Bir kelimenin tonu, bir bakışın süresi, tenine değen rüzgarın hangi yönden estiği... Sen öyle sıradan cümlelere kanmazsın, çünkü senin gözlerin perde arkasını arar. Ve eğer sen detayları seviyorsan, ben sana sırları fısıldarım. Kelimelerimin arasındaki boşluklara bile hikâyeler saklarım. Çünkü seninle konuşmak, satır aralarında dans etmektir... Ve ben bu dansı çok iyi bilirim
- 4 ay
şair misin vesselam.
Gizli Üye(25-29)4 ayKadın olarak doğup erkeklere şükür etmek isterdim. Kadınlar erkeklerin kıymetini neden bilmiyor. Herkes art niyetli değil ama konuşan kadınlar araya temizlerini de katıp erkeklere demedik kelime bırakmıyor, söylemedik söz bırakmıyor. Bir de düzgün bir adamla evlenirdim.
12 Yorumla- 4 ay
Erkek bile erkekleri korurken düzgün bir adamla evlenirdim diyor 😄😄😄 dünyanın en kısa fıkrası bu olmalı 😄
Cevap sahibi4 aySize laf vuruyorum orada kadınlara. Gidip tinercilerle evleniyorsunuz 🤦♂️
4 ayBen kadın olarak geri gelmek isterdim
Çevremdeki tüm erkeklere mavi boncuk atıp onların birbirine girmesini izlerdim
14 Yorumla- 4 ay
Yaşadığımız dönemde birbirlerini gireceklerini sanmam artık kadınlar erkeklerin peşinden kosuyor
- 4 ay
Şu peşinden koşma olayını bir türlü çözemedim...
Bana da " Hayır" diyip kedi gibi etrafımda dolananlar oldu.
Madem istiyorlar niye " Hayır" diyorlar? - 4 ay
Naz
- 4 ay
Bizim sistemimizde " Noise" olarak okunuyor 😀
ilmin, ahlâkın ve emeğin kıymet gördüğü bir dönemde gelmek isterdim bilindik biri olmaya gerek yok.
11 Yorumla- 4 ay
güzel cevap teşekkürler
Bugünün teknolojik bi savaş aletine sahip olup Atatürk'ün üst düzey bi askeri olmak isterdim. Musul ve Kerkük'ü geri alırdık
14 Yorumla- 4 ay
bugünün teknolojisine sahip olsak Atatürk'ün neler yapabileceğini kestiremiyorum bile musul kerkükle kalmazdı eminim
- 4 ay
dahada aç ufkunu :D
Kişilik & Karakter konusunda 383 cevap paylaştı. Kaplumbağa olup otlarin arasında kaybolmak isterdim
22 Yorumla- 4 ay
Sonra biri gelip seni alıp yolun karşısına bırakır...
4 ayMilli mücadele dönemi, Doğu Orduları Komutanı Kazım Karabekir Paşa
14 Yorumla- 4 ay
🫡🫡 paşam
- 4 ay
Aman efenim Estağfurullah 🤦
Mustafa Kemal ATATÜRK'ÜN silahı bile olamayız bari sevdiğimiz bir silah arkadaşı olalım dedik , naçizane 😇 - 4 ay
Yaveri diyen olmadı bak mesela
- 4 ay
Yaver biraz yanlış anlaşılır diye ben şeetmedim ama 😃😃
Antik Yunan'da doğup Platon olup meydanda çarşıda esnafı darlamak isterdim
11 Yorumla- 4 ay
Çok iyi 😆
4 ayHindistan'da bir raca olmak isterdim ya da Japonya'da meji restorasyonu yapan imparator olmak
11 Yorumla- 4 ay
Farklı bir görüş hoşuma gitti
Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Yusuf Güney bu soruyu beğenmedi jdjdjd. Geleceğe giderdim...
14 Yorumla- 4 ay
Hahaahah gelecek ongoremedigimiz için reenkarneye girmez gibi sanki ya
- 4 ay
O boyut degistiriyo hshshash
Kişilik & Karakter konusunda 767 cevap paylaştı. Şehzade Mustafa iyi olurdu şu Kanuni'den tahtı alayım da görsün bi
118 Yorumla- 4 ay
hepimizin zamanındaki aşkı o ya ahahhaha
- 4 ay
Muhteşem Yüzyıl ve Kösem serilerini bende bitirdim de. En çok o Mustafa'nın canım içim acıdı. Lan tüm millet diyor ki gitme ölecen yok babam kıymaz. Bir ara tahtı almaya kadar geldi sonra babasına gene saldı. Lan alsana işte orada bak selime kaldı çöküş dönemi başladı sonra da. Ah mıstafam ah dasjkdsajk
- 4 ay
mustafa değilde beni mehmet çok derinden etkilemişti sonrasında beyazıd...
- 4 ay
sen mahidevrancı ekiptensin
- 4 ay
hünkarım baharda manisaya gidelim ahahahah
- 4 ay
o sırada pargalı sndfkfn kjdf
- 4 ay
2 bacısı mı biri şah sultandı dimi ya mdfmdfmf
- 4 ay
gülşah cilve yapsa onada giderdi bu arada
- 4 ay
bide hürremin kankasına
- 4 ay
muhteşem yüzyıl dedikodusu çeviriceğim bir erkek olucağı hiç aklıma gelmezdi
- 4 ay
Öyle diyelim tamam hahsha
1500-1600 ler avrupanın göbeğinde oradan oraya gidip gün bulup gün yaşayan bi çingene olmak isterdim kart yok borç yok kalabalık yok sadece çalgı çalıp gidiyorsun miss
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 381 cevap paylaştı. Defalarca oldu ve geldik. Ben gelmemeyi gittiğim yerde kalmayı tercih ederdim.
20 YorumlaDünyanın sounun geldiği kıyamet sonrası (savaş salgın kıtlık gibi) uzak gelecekte. hayatta kalan, umutsuz çok az sayıda insanın yeniden toparlanıp medeniyeti her şeyi olması gerektiği şekilde inşaa etmesi için gönderilen bir lider..
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 877 cevap paylaştı.
4 ayYine aynı yıl, aynı ben olarak farklı bir coğrafyada doğmak isterdim. Mesela Suriye veya Afganistan olabilir. Zorluk ve mücadele olmayacaksa yaşamdan keyif alınmaz ki :D
014 Yorumla- 4 ay
küfür yemek başka bir toplum tarafından dışlanıp aşağılanmak, onların ulaşamadığı imkanlara sahip olup bela almak hoşuna gidiyor galiba
- 4 ay
Sana, Türkiye'ye aynı bu tarif ettiğin gibi bakan insanlar olmadığını mı sanıyorsun?
Afganistan'dan nobel ödülü alan bile var. Ya Türkiye'de yetişip de alan var mı? Afganistan'da Khalid Hussaini gibi dünya çapında bir yazar da çıktı. Suriye'den çıkanları saymıyorum bile. Bir toplum kötü de olsa oradan çıkan her şeyi öyle olacak diye bir kaide yok - 4 ay
Aziz sancar, Orhan Pamuk ve Daron acemloğlunu hiç duydun mu acaba? orhan pamuk İstanbul doğumlu aziz sancar mardin. Daron acemoğluda İstanbul ama ermeni kökenli. Elbette dünya üzerinde bize böyle bakmayanlar yok demiyorum barbar vs diyen çok var. Fakat aynı zamanda türklerden korkan ve saygı duyan birçok toplum var bunu göz ardı edemezsin.
- 4 ay
Üff ezbere konuşuyorsun. Bu adamlar Türkiye'de mi yetiştiler? Hayırrr. Hepsinin tahsili yurt dışı. Yurt dışında yetişmiş adamlar. Türkiye'de yetişip nobel alan yok! Kime ne anlatıyorsam
- 4 ay
İsimlerini öğrenmişsin ama zahmet edip ne yapmışlar, nerede okumuşlar onu da bir araştırsaydın
- 4 ay
Bana arap güzellemesi yapıp durucaksan konuşmaya katılmak istemiyorum
- 4 ay
''Arapları sevdiğim için Suriye ve Afganistan'ı istiyorum'' demedim, ''Zorluğu sevdiğim için'' dedim. Bence de daha fazla konuşma çünkü okuduğunu da anlamıyorsun
- 4 ay
tamam zorluğu seviyosun madem afrika neden demedin mesela?
- 4 ay
Afrika da olur, seni mi kıracağım :)
- 4 ay
tamam işte bunu desen sorun yoktu nmdfm antipatik yaklaşıyorum bende suriye ve afgan halkına maalesef
- 4 ay
Anladığım kadarıyla Araplardan nefret ediyorsun.
Tamam Suriye, Afganistan yok; Güney Afrika Cumhuriyeti, Mozambik, Kenya var :D - 4 ay
Evet nefret ediyorum soyumda araplık olsa o kişi soyumdan olsaydı reddederdim galiba ya olur olur kenya menya yamyam kabile işi bile olsa kabulüm hahahahah
- 4 ay
Yani ne yaşadın bu kadar diye sormuyorum, nefretin sebebini bilmesem daha iyi
- 4 ay
Teşekkür ederim
4 ayGeleceği merak ediyorum 200 yıl sonrasında doğmak isterdim.. tabi hala dünyada yaşam olursa
10 Yorumla
4 ayvar zaten. Ruhunun alacağı derse göre aileni veya olacağın kişiyi seçiyorsun
10 Yorumla
4 ayYeniden küçüklüğüme döneyim bana yeter. Diğer hayatlarda gözüm yok 😄
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 714 cevap paylaştı.
4 ayEfendimizin dönemine denk gelip sahabe olmak isterdim.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 718 cevap paylaştı.
4 ayEdindiğim tecrübelerin kalması şartıyla 45 yıl sonrasına dönmek isterim ben olarak
10 Yorumla
4 ayTabikide peygamber efendimiz döneminde onun yolunda yanı başında olan bi Sehabe olarak
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayAvantajlı olanları seçerdim,
1) İngiltere'de kraliyet ailesinden biri olarak
2) ABD de beyaz tenli olarak
3) İskandinav ülkelerinden birinde erkek olarak
4) Türkiye'de kadın olarak
02 Yorumla- 4 ay
Türkiye'de kadın olmak avantaj mı
Cevap sahibi4 ayTürkiye'de adam olda göreyim seni, dertlerden yalnızlıktan ölürsün.
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
4 ayDüşünsene reenkarnasyon gerçek ve bir sonraki hayatında hamam böceği olarak yaşıyorsun komik olmaz mıydı jdkdndjdjdj
01 Yorumla- 4 ay
Gregor samsa miyiz hajsjash
Reankarnasyonun Kuran'da kanıtı var, mümkün olsa değil. Zafen MÜMKÜN*
12 Yorumla- 4 ay
Tamam ozaman kim olmak isterdin tugbacim onu soyle
- 4 ay
@godlovesrih Adriana lima
Reenkarnasyon mu zaman yolculuğu mu soru biraz farkli olmus
13 Yorumla- 4 ay
Reenkarnasyon
- 4 ay
Peki
1980 li yıllarda. Avusturlyanın sidney eyaletinin sahile sıfır baba parası ile yaşan hızlı bir genç olmak isterdim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ay1700-1900 baroklu yılların aristokrat ailenin bir kızı olarak dünyaya gelmek isterdim.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayMümkün olan bir şey ama senin elinde olan bir şey değil
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 923 cevap paylaştı.
4 ay1980 yılında yine kendim olarak gelmek isterdim
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
4 ayTertemiz dünya olacaksa gelecek nesile geçmişte varsa geçmişte
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
4 ayBu dünyaya bir daha gelmek istemiyorum illa geliceksem kuş olmak istiyorum
04 Yorumla- 4 ay
kuşlarrr lütfen benide alınn shshsh
- 4 ay
Şöyle deniz üzerinden uçacaksın bu hayatı kuşlar yaşıyor biz çalışmaya gelmişiz 😂
- 4 ay
doğru
- 4 ay
İki lokma yiyip doyuyorlar zaten kuş olarak gelmeye okayim ben ya 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 675 cevap paylaştı.
4 ayBu kadarı yeterli sanki, ne dersin?
12 Yorumla- 4 ay
öyle diyorsan..
- 4 ay
Anlaştık..
4 ay2020 Elon mask adamın serveti şu an mükemmel ve fırsatım olsa onun gibi iş yapmak isterdim
116 Yorumla- 4 ay
@Nikolassstolgaa Musk*
- 4 ay
Çaktırma isimler garip geliyor kelimeleri seçemiyorum agahahah
- 4 ay
Hayır Akp tutmuyorum karadenizli olduğumu nereden anladın ya 🤦♂️😂
- 4 ay
Tamam orduluyum kabul ediyorum ama nereden biliyorsun ya
- 4 ay
İyiymiş dahi kadın 6 hissin seni victor frankenstein yapa bilir
- 4 ay
Güzel bir şey ama bir o kadarda korkunççç pp, deki kişi senmisin ona göre bende kimsin tahmin edeyim sbaşdmsşd
- 4 ay
Yok tamam değilsindir
- 4 ay
Görsem anlayamam zatende tahmin ede bilirim ahaldmşd kimseyi tamamen anlayamazsın
- 4 ay
Belkide ben sandığından daha fazlasıyımdır genelde kahve fallarım tutuyor ahahahah
4 ayFatih sultan Mehmet zamanı olabilir o dönemler ve biraz sonrası
10 Yorumla
4 ayBüyük İskender in zamanında. Tüm dünyaya hâkim olmak isterdim
10 Yorumla
4 ayAlparslan un komutanı olarak Malazgirt savaşında olmak isterdim
10 YorumlaMadem hersey mümkün gibi olsa doğmamayı tercih ederdim..
10 Yorumla
4 ayReenkarnasyon gerçek zaten, ama sen şimdi bunu kasıl dersin uzun hikaye
Neyse sen yinede yok diye bil
01 Yorumla- 4 ay
Herkes inanmıyor varlığına ama bende olduğunu hissetmiyor değilim kanks
Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı. Yine ben olarak 70 lerde olmak isterdim
13 Yorumla- 4 ay
neden
- 4 ay
yani evet güzeldi
4 ayHemen cevap veriyorum, Madison Beer 🤤
35 Yorumla- 4 ay
Sen daha iyisindir bence abla
- 4 ay
Yok ablam, hatunun gözler çok fena 😌
- 4 ay
Sorun gözler mi yani bdhdbxbd
- 4 ay
Ben orasıyla ilgileniyorum
- 4 ay
Okay
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 ayÇocukluğuma dönsem yeter 😊
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 303 cevap paylaştı.
4 ayCleopatra belki
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı. Doğduğum güne dönmek isterdim
10 Yorumla
4 ay2000lere kendim olarak dönerim
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 402 cevap paylaştı.
4 ay1453 Fatih Sultan Mehmet Han.
10 Yorumla
4 aydoğduğum yılda yine dünyaya gelmek isterdim
10 YorumlaEskiye dönersek deliye döneriz
10 Yorumla
4 ay3000 li yıllar
10 YorumlaGelmesem daha iyi gibi ya, gittiğim yerde kalim.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 773 cevap paylaştı. Alıyım ordan bi mustafa kemal 🙂
10 Yorumla
4 ayDogmadigim döneme gitmek isterdim
10 Yorumla
4 ayİlk çağ olabilir yine kendim olmak isterim
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 559 cevap paylaştı. Bu dünyayı asla 2. Defa daha yaşamak istemezdim.
10 YorumlaHitlerin yaveri olup akil verirdim awk
10 Yorumla80 ler okey bana ya
13 Yorumla- 4 ay
tam senlik
- 4 ay
jhahsahshah
- Devamını Gör (37)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer