Birisi bize seçenek hakkı sunuyorsa, bizde birini seçiyorsak bu özgür irade mi yoksa yenilgi mi oluyor?

Selaaammm 💖

soruyu anlamayanlar için hemen daha anlaşılır şekilde soruyorum jdjdj

Şimdi birisi size “ya o ya da bu” diyor. Sizde ya onu ya da bunu seçiyorsunuz.

Seçtiğiniz zaman, bu özgür iradeniz mi oluyor yoksa o kişiye karşı yenilgi mi? Sonuçta onun sunduğu seçeneklerden birini seçmiş oluyorsunuz.

Hala anlaşılır olmadıysa bir daha anlatırım ehehe

Birisi bize seçenek hakkı sunuyorsa, bizde birini seçiyorsak bu özgür irade mi yoksa yenilgi mi oluyor?
Birisi bize seçenek hakkı sunuyorsa, bizde birini seçiyorsak bu özgür irade mi yoksa yenilgi mi oluyor?
Cevapla