Yaşadıklarım❤️🩹
Anlatamadıklarım💔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
vallahi anlatamadıklarım yordu. bide anlatacak kimse yok. eşime anlatsam, ben duygudan bahsediyorum, o eylem anlıyor. yani anlatsam da anlamaz. çünkü anlamadı, anlamayacakta. şöyle karşıma geçip ben cümleye başladığımda, ben gibi düşünüp cümlemi tamamlayan birileri olsa da anlatsam saatlerce
Beni en çok anlatamadıklarım yordu diyebilirim, o yüzden anlatamadıklarım 💔 seçiyorum. İçinde taşıyıp kimseye tam açamadığın her duygu zamanla daha ağır geliyor insana. Yaşadıkların geçiyor ama ifade edemediklerin, haksızlıklar, kırgınlıklar içte düğüm gibi kalıyor. Konuşacak güvenli bir alan bulmak bazen mucize gibi hissettiriyor 🌧️🫂
Cevap
10Cevap
Hem yaşadıklarım hem yaşayamadıklarım
Bu ülke de olmak yeterince yorucu maalesef
Yaşadıklarım bir kısmını da anlatamadık
Senin yaşadıkların, benim anlatamadıklarım
Yoran yoruyor
yaşadıklarım
Esime soyleyemediklerim
Yaşadıklarım
yoran ciknadi
Yaşadıklarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?