İnsan en çok ne zaman gerçek yüzünü gösterir: Güç eline geçtiğinde mi, zor durumda kaldığında mı?

Bazıları insanın karakterinin zor zamanlarda belli olduğunu söyler. Düşünce, kaybedince, yalnız kalınca… Ama bir de diğer taraf var: Güç eline geçtiğinde. Yetki, imkan, üstünlük… O zaman kim adil kalıyor, kim değişiyor? Zor zaman insanı sınar ama güç insanı ortaya çıkarır diyenler de var. Sizce insanın gerçek yüzü hangi durumda daha net görülür?
Bence zor zaman insanın sabrını gösterir ama asıl karakter güç eline geçtiğinde ortaya çıkar. Çünkü zor durumda herkes tutunmaya çalışır, ama güçlü olduğunda adil kalabilmek gerçek duruştur.
İnsan en çok ne zaman gerçek yüzünü gösterir: Güç eline geçtiğinde mi, zor durumda kaldığında mı?
Güncellemeler
4 ay
Güncell
İnsan en çok ne zaman gerçek yüzünü gösterir: Güç eline geçtiğinde mi, zor durumda kaldığında mı?
Cevapla