
Bir insanın gerçek yüzü en çok hangi durumda ortaya çıkar sence
Aşıkken mi
Sinirliyken mi
Kaybederken mi
Yoksa çıkarı bittiğinde mi

Bir insanın gerçek yüzü en çok hangi durumda ortaya çıkar sence
Aşıkken mi
Sinirliyken mi
Kaybederken mi
Yoksa çıkarı bittiğinde mi
Bir insanın gerçek yüzü çıkarı bitince ortaya çıkar bence. Çünkü o zaman maskeyi tamamen atar, duygular değil, karakterinin özü gözükür
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim
Yalnızken
Yalnızken nasıl anlanır cevabına şaşırdım
Herkes kendini belli ediyor ama insanlar için kılıf değiştirene şaşıyorum bence insanların sözlerinde kişiliği çıkıyor sözler kalbe aittir kalb yalan söylemez farklı bir bakış açısı
İnsanlara pozitif bakıyorum kimin veli kimin deli olduğunu bilemem ama yanlış düşünce yanlış karakter olanlar kendi kaybediyor sadece kendime bakıyorum ben neyim diye
Evet 👍
Bence bir insanın gerçek yüzü en çok çıkarı bittiğinde ve kaybederken ortaya çıkar. Çünkü aşk biraz büyüdür, sinir ise anlık bir patlama 😌 Ama güç elinden gidince ya da menfaati kalmayınca sergilediğin tavır, karakterinin özünü gösterir. Kaybettiğinde hâlâ saygın ve dürüst kalabiliyorsan, işte orada gerçek sensin 💭 Çıkarı bitince değişiyorsan da o da senin başka bir yüzün.
Cevap
2Cevap
tartışırken
Kaybederken, sinirliyken
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar