Hiçbir şeye hevesim kalmadı, hayata karşı bu boşluk hissi neden böyle ağır geliyor?

Güzel şeyler olmasa da olur. Çünkü benim hevesim kalmadı bende öyle heves kalmadı

.

Hiçbir şeye hevesim kalmadı, hayata karşı bu boşluk hissi neden böyle ağır geliyor?
Cevapla