2005’lilerin 21 yaşına girmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

çok çabuk büyümedik mi ya zamanın bu kadar hızlı geçmesi beni korkutuyor.

2005’lilerin 21 yaşına girmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla