Erkekler neden basit standartları bile karsılayamıyorsunuz?

Ortalama bir kız erkegin en iyisinden daha iyi demişler tabi tamamen katılmıyorum karakter meselesi ama sonucta benim de kendime göre standartlarım var ama ortalama bir erkek standartlarımın cok altında kalıyor cinsiyet rollerinin anlık değiştiğini düşünürseniz demek istediğimi daha iyi anlarsınız neden boylesiniz?

Erkekler neden basit standartları bile karsılayamıyorsunuz?
Cevapla