https://youtu.be/H58wiWUjfIM?si=oY3EnQcPSp5IoNSX
Şu an ne kadar depresif ve yalnız hissediyorsun?
https://youtu.be/H58wiWUjfIM?si=oY3EnQcPSp5IoNSX
🍀
%10 🥳🙃

Şu an çok depresif değilim ama biraz yalnızlık hissi var, daha çok içe dönük bir hâl gibi. İnsan bazen kalabalıkta bile kendini tek başına hissedebiliyor ya, o ayarda. Geçici olduğunu biliyorum, o yüzden üstüme çok almıyorum.
Bahtiyar oldum,%10 oranında çıktı oran, sahiden de huzurlu hissediyorum. Aslında ben çoğu zaman yalnız kalmak isterim lakin yalnız hissetmeyi istemem.
Cevap
10Cevap
Yengeç 🦀 %95 diyor 😂 ben hiç depresif bir insan değilimdir oysaki
15 diyor.. oysa ölüyorum ölüyorum jssj
Depresif ve yalnızım
Balık 85%. Thank you everyone. Lâkin balık depresyon da diye sevinmesinler, bir bakmışlar yırtıcı bir köpekbalığıyım 😏😎.
Başak çok doğru ya 🤦 Allah'ın izniyle gecse
Ay yok yalnız hissetmiyorum ben depresiflik belki ucundan olur😄 75 demiş ama ya
%90 yalnizim bir de
Koç %90 diyor 😬
Yalnız hissetmiyorum ki
Depresif değil de bıkmış hissediyorum
Burçları bilmem ama şu anda %90 böyleyim
Öyle hissetmiyorum iyiyim şu an.
%60 doğru diyor aslan
15 çok 🙈
Akrep 80 diyor ama doğru değil
kafamı toparlayamıyorum o derece
60 mışmış
%75 .
Çok depresif
Hiç depresif değilim
Aslan doğru
Sıfır yengeç
hiçç
70 diyor
%10 muss jsn
%75 diyor
Kova %75
70 imis
Akrep doğru gibi
Yay aynen 👌🏻
Yüzde 80 🥲👍
%70 miş
Koç : %90
30..
%70..
Ha ha hayt 💯 90 😂
Öff bu doğru 80
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?