Kendine nasıl davranıyorsun, kendini mi seviyorsun yoksa en çok sen mi hırpalıyorsun?

İnsan kendine iyi mi davranıyor yoksa en çok kendini mi hırpalıyor? Ya sen kendine nasıl davranıyorsun?

Kendine nasıl davranıyorsun, kendini mi seviyorsun yoksa en çok sen mi hırpalıyorsun?
Kendine nasıl davranıyorsun, kendini mi seviyorsun yoksa en çok sen mi hırpalıyorsun?
Cevapla