Bence hiçte öyle seçici olmayan nefes alsa yeter değiller.
Oldukçada küstahlar
Tabii reel hayattan bahsediyorum.
Bence hiçte öyle seçici olmayan nefes alsa yeter değiller.
Oldukçada küstahlar
Tabii reel hayattan bahsediyorum.
Cevap
8Cevap
Görünüş olarak çok itici olan kızı eliyorum. Bunu kızlarda yapıyor hatta onlar daha seçici
Bende görünüş olarak çok itici erkeği eliyorum.
Eleme diyen mi var, kızlar ortalamayıda eliyor ama
Eleriz size ne
O zaman erkeğinde 1/10 kızı elemesine laf etmicen. 1/10 olup 6/10 olan erkeği isteyince elde edemez zaten.
Elemesine ettiğim yok zaten. Önyargılı rastgele okursan anlayamazsin tabi.
Küstah tavırlı davranıyosunuz tepeden bakıyorsunuz.
Asıl kızlar tepeden bakıyor. Ön yargılı olmadım giç bir zaman.
Üff. Bırak.
Sakin , kendi halinde kız gördünüz mü canını okuyorsunuz. Hah buldum safı eziyim bunu diyosunuz.
Sürekli kendini savunmakla olmaz. Gerçeği konuş biraz.
Sakin kendi halinde kızı ezen erkek problemli olan erkektir. İnadına bu tip erkeklerin peşinde koşmasanız sad kendi halinde olan erkekleride görürsünüz belki. Asıl kızlar ve erkekler saf erkek bulunca eziyor
Asıl ezilen saf kendi halinde olan erkekler ama bunu gündeme getirmeyi bırak bilerek görmezden geliyorsunuz.
Ne olsun abaza olup salça olacağına bırakalım seçici olsun
Küstah olmayın yeterli.
Küstahlık la abazalık zıt değil ama kibar olsun abaza olmasın kibar ve zevk anlayışı olan biri olabilir bence
Zıt demedim.
Küstah ve seçiciler dedim.
Erkeklerde seçici artık
Artık değil benve hep oyleydi
Çok güzel kızlara teklif etmiyoruz ayrıca çirkinleride eliyoruz direkt ortalama kızlar en iyisi
Sen çirkin değilsin yani hıhı anladım 😂😂😂😂
Doğru
Doğru tabi
Karakter meselesi bazı kızlarda öyle
Çoğu erkek böyle
Çoğu kızda böyle ama genelini katmamak lazım mesela ben öyle değilim bence sende değilsindir
Değilim. Ama küstah olunca peşimden kosuyolar
boş ver olma sen kendin ol
Kendim olunca ortadan toz oluyolar napiyim.
Olan olsun sana erkek mi yok
İşte yok 😂 yok yani. Gelmiyorlar bu sefer.
Gelmeleri için azcık sert bakmam gerekiyor etrafa, içimden "ben sana bakmam" filan diyorum gözümün ucuyla bakıyorum, hemen bir tanesi geliyor.
Çok saçma ya.
Her yer erkek ya sana vermicek erkeğin ben mk shshhs
Hepsi mal. Sevmiyorum şevk kaçırıyorlar.
Valla ben değilim şevkte kaçırmıyorum aksine zevk bile veriyorum ahahah
babana sor
Kadın çok normal
Küstahlığın nesi normal be
her şey normal bu devirde prenses
Hade lan ordan
Tamam sakin 🫠
Normal değil mi
Nesi normal küstahlığın
Herkese hak ettiği gibi
Yav he he. Tanımadığın insanın nesi hak ediyo
Sana hak ettin demedim herkes hak ettiği muameleyi görür siyorum
Bana dedin mi dedim ya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genellemenin duygusal bir yerden geldiği çok belli, haklı bir kırgınlık var 😔
Bazı erkekler gerçekten “nefes alsın yeter” kafasında, bazılarıysa yapay bir seçicilikle egosunu besliyor.
Asıl mesele şu: Kendine değersiz hissettiren, küstah tavırlı tiplerden uzak durman.
Sen seviyeni korudukça, zaten o abaza–küstah tayfa doğal olarak elenecek 😉✨