Bu tembellik mi depresyonmu anlam veremiyorum biri söylesin yaa?

2 3 senedir hep aynıyım yaa depresyonmu tembellik mi anlam veremiyorum hep yatıyorum kalkmaya bile hâlim yok bir haftadır duş bile almadım hele saçımı hiç taramadım elimi ne işe atarsam o iş hep yarım kalıyor halbuki o işi o şeyi çok isterdim yaa yarım kalmasına rağmen istiyorum ama yapmaya çalışıyorum yarım kalıyor arkadaşım hiç yok sosyal çevrem sıfır dişariya bile çikmam çikmak istemiyorum insanların ortasında konuşamam konuşamıyorum şu an okulu bile bıraktım protez tırnak eğitim istiyordum yazıldım ama bir hafta gittim ondan sonra gidemiyorum nasıl desem böyle bağlı kalmış gibiyim kendim bile anlam veremiyorum bazen yaa işe girdim oradan bile kendi isteğimle ayrıldım iş ortamında ki arkadaşlar bile demiş annem ve babama hiç konuşmuyor ki kızınız demiş gerçekten konuşmuyordum elimi ne işe atsam yarım kalıyor neden yaa söyleyin yaa?
Bu tembellik mi depresyonmu anlam veremiyorum biri söylesin yaa?
Cevapla