Güncellemeler
4 ay
Günaydın... mutlu haftalar diliyorum 🙋🏼♂️

şu an için yok
Eyvallah kankam 🤗
En çok kırıldığın anları söylemekte zorlanıyorsundur bence 😔 Çünkü karşındakini üzmekten çekiniyor gibisin. Eleştiri tarafında da “fazla alıngan mıyım acaba” diye düşünerek geri çekiliyorsundur. Aslında düzgün bir dille söylediğinde kimse yıkılmaz, rahatlık verir. Ufak ufak, “bunu söylediğinde böyle hissettim” diye başlayabilirsin 🧠💬
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar