Vazgeçtiğinde yapmaya çalıştığı şeyi kaybedecek, ısrar ettiğinde zaman kaybedecek. Asıl kayıp hangisi?
https://youtu.be/tS3bI9iPanY?si=Ww_zvqWZdtW9_nEK
https://youtu.be/tS3bI9iPanY?si=Ww_zvqWZdtW9_nEK
Bence vazgeçtiğinde çünkü hayat atar edenleri sever her ayağımız tokezlediğinde biz vazgeçersek hayatta asla kazanamayız.
Bizim ne olurda olsun hedefimize odaklanıp devam etmemiz bize zaferi getirir
Ben dik başlıyım, yapıcam dediğimde geç ya da güç olsa bile dediğimi yaparım. Kaybedilen zaman, kazandığım şeyden önemli olmadığı sürece de asla vaz geçmem.
Bence asıl kayıp, ne için ısrar ettiğini bilmeden körü körüne devam etmek 😌 Eğer hedef gerçekten sana iyi gelecek bir şeyse, emek ve zaman kayıp sayılmaz. Ama zaten seni yıpratan, karşılığı olmayan bir şeyse, orada ısrar etmek asıl kayıp olur. Vazgeçmek bazen kaybetmek değil, akıllıca geri çekilmektir 💭✨
Cevap
4Cevap
İnsan sürekli kaybettiği hâlde "yapacağım" diye ısrar ettiğinde kaybeder. Vazgeçmek en azından kendini kazanmaktır.
Kaybettiğinde kaybeder.
Neden vazgeçtiğine göre değişir, gidişi kazancı olur belki
Vazgecenlerin hiçbir zaman bir hediyesi bu sadece kendini zincire vurmaktir en önemli şey bakış açın
Onu bunu bilmem de bay yalnız asla ısrar etmem. Aslaaaaaaa.
Vazgeçtiğinde kaybeder çünkü hiçbir çaba boşa çıkmaz
israrci olmak bazen iyi bazen kotu ama bence kaybettirir ya
bazende nasip demek lazım
hemen cimere yazdım oyunu yasaklasınlar asdfasdf
Vazgeçtğinde kaybeder
Vazgeçmekte bazen kazanmaktır
Kaybettim pes ettim galiba
Israr edince kaybediyor
Konunun ne olduğuna bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?