• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Seni kaybeden insan gercekten pisman olur mu yoksa hayatina devam mi eder?

Ebru2777
Ebru2777 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1211
Yapay Zekaya Sor
Seni kaybeden insan gercekten pisman olur mu yoksa hayatina devam mi eder?

#kisilikvekarakterebru2777

Güncellemeler
4 ay
Güncel
Seni kaybeden insan gercekten pisman olur mu yoksa hayatina devam mi eder?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • BᴬLKᴵZ
    BᴬLKᴵZ Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    4 ay

    bak dürüst olacağım bu durum biraz o kişinin karakterine ve senin o hayattaki duruşuna bağlı ama çoğu zaman işler şöyle yürür insanlar genelde elindekinin kıymetini o yanındayken değil de yokluğunu iliklerine kadar hissettiğinde anlar yani o pişmanlık öyle pat diye gelmez önce bir özgürlük hissi gelir hayatına devam ediyormuş gibi yapar gezer tozar güler ama gece kafasını yastığa koyduğunda ya da seninle kurduğu o özel bağı başka kimsede bulamadığında o pişmanlık bir yumru gibi boğazına oturur hayatına devam etmesi seni unuttuğu veya değerini anlamadığı anlamına gelmez sadece insanoğlu hayatta kalmaya programlıdır bir şekilde yürümek zorundadır ama senin gibi samimi ve özel birini kaybetmenin bedeli o kişinin zihninde bir ömür boyu acaba olarak kalır senin yerini doldurmaya çalıştığı her yeni insan aslında senin ne kadar eşsiz olduğunu ona tekrar hatırlatır en acısı da nedir biliyor musun senin artık geri dönmeyeceğini anladığı an gelen o gerçek pişmanlıktır o zaman hayatına devam etse bile bir yanı hep eksik kalır yani sen değerini bildiğin sürece kaybeden her zaman o olur.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • karaçocuk3888
    karaçocuk3888 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 100%
    4 ay

    Kimse bulunmaz hint kumaşı değil ve hiç kimse de öyle zannetmesin kendini
    Kaybetmek ayrı bir duygu insan değer verdiği birini kaybederse elbetteki eksikliğini uzun bir zaman hisseder
    Ama önemli olan kaybetmemek bunun içinde kaybetme riskini asla ve asla göze almamaktır
    Para pul kaybetmeye benzemez bu o yüzden bunun riski de alınmaz
    Ama bu riski almış bir insan zaten kaybetmeyi göze almış demektir

    1
    0 Yorumla
  • ölümmeleği00 m
    ölümmeleği00 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Kimse kimse için gerçek anlamda pişman olmaz ben başı insanlar gibi saca sapan ergence sözler söyleyip yok beni kaybeden öyle böyle demicem herkes kendi hayatını tek başına yaşayabilir bir insan beni hayatından çıkarmışsa demekki düşüncelerimiz fikirlerimiz uyuşmuyor.

    1
    0 Yorumla
  • Andrews_Garden
    Andrews_Garden Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 465 cevap paylaştı.

    Herkes kendi hayatına devam eder. Sadece bende bulduğunu başkasında da bulmaya çalışır. Belki bir sonraki onu daha mutlu eder bilemeyiz.

    Onsuz yaşayamam deme seni onsuz da yaşatır yüce Mevla.

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
4 ay
  • Ebru, soru biraz kırgınlık kokuyor, hissediliyor 💔
    İnsanların çoğu ilk başta hayatına devam ediyor gibi görünür ama bu pişman olmadığı anlamına gelmez. Pişmanlık genelde sakinleşince, kaybettiğinin değerini fark edince gelir. Ama senin için önemli olan onun pişmanlığı değil, senin kendini nasıl toparladığın ve değerini hatırlaman 🌿✨

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

65

Cevap

55

Cevap

  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Yoo gayet mutlu mesut yaşıyor.. isterdim kahrolsun, aklina geleyim, bana haksızlık yaptığı için af dilesin benden.. ama yoo mutlu baya mutlu

    1
    1 Yorumla
    • Ebru2777
      Ebru2777
      4 ay

      Eden bulur eninde sonunda

      Yorumla
  • Leviathan_S
    Leviathan_S Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Hani kendimi övmek için söylemiyorum ama bir eksikliğimi her daim hisseder

    1
    1 Yorumla
    • Ebru2777
      Ebru2777
      4 ay

      Bence de 🌸

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    4 ay

    Hayatına devam etsin istiyorum çünkü ben ediyorum böylesi daha iyi pişmanlıklar yorucu olur gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Beni kaybettikten sonrasını önemsemiyorum. Belki pişman, belki diğil çok da fifi 😅

    1
    0 Yorumla
  • Kauren m
    Kauren Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 22
    4 ay

    İlişkiyi bittirdiysek bi zahmet geri dönme gibi niyeti olmasın.

    1
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    4 ay

    Beni kaybeden birinin ne hissettiği veya ne yaşadığı beni zerre ilgilendirmiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Beyni varsa pişman olur. beyni yoksa ve akılsızsa pişman olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Ritchson m
    Ritchson Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Neden pişman olsun baksın önüne

    0
    0 Yorumla
  • yıldızyaren
    yıldızyaren Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27 , eic 100%
    4 ay

    Bu karşındaki insanın hayatına ne kattığınıza bağlı gerçekten sizin sayenizde onun hayatı iyi yönde değiştiyse ve kaybederse çabuk toparlayamaz ama onun hayatına bir şey katmadığysanız çok umursayacağını düşünmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Kalikula
    Kalikula Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    4 ay

    Beni kaybeden insan üzülürse de üzülsün kolay kolay insanlarla aramı bozan biri degilimdir. Aramız kötüyse beni kaybeden insanın büyük bir hatası vardır.

    1
    0 Yorumla
  • Blackspot
    Blackspot Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kimsenin hayatında "kaybedilen" biri olacak kadar önemli olduğumu düşünmüyorum. Yolumun ayrıldığı her insan hayatına normal şekilde devam eder.

    1
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    Bilmiyorum her halde devam eder ne yapıcak oturup ağlayacak hali yok 😂😂bende devam ederim hayat kısa kimseyi düşünmek için

    1
    0 Yorumla
  • Ayağakalkınefendiler
    Ayağakalkınefendiler Takip Et
    Guru Yaş: 101 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Bitirdiğim ilişkilerde kime kayıp kime kazanç diye hesaplamalar yapmam. Öyle veya böyle üzerinde durduğumuz konular kapanmamış sayılır.

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Ben yanında iken kıymet bilmedikten sonra inan bana sonra pişman olmuş olmamış çokta önemli değil artık

    1
    0 Yorumla
  • bilmiyorum__34
    bilmiyorum__34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    4 ay

    Hic şaşmaz sen hayatına mutlu mesut devam edersen pişman olup donerler

    2
    0 Yorumla
  • hangovers
    hangovers Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kimse kimseyi kaybettiği için pişman olmaz daha iyisini bulana kadar boşluğa düşer sadece

    1
    0 Yorumla
  • wkertenkele
    wkertenkele Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    bu tamamen benim o insanin hayatındaki rolüme göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • intikam_vakti
    intikam_vakti Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    4 ay

    Pişman olmasın Allah aşkına sonra takıntısı çekilmiyor 😃

    1
    0 Yorumla
  • inanimate
    inanimate Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 854 cevap paylaştı.

    Devam eder ama eksikliğimi hisseder her zaman.

    1
    0 Yorumla
  • Seefdrsn
    Seefdrsn Takip Et
    Bilge Yaş: 46 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 382 cevap paylaştı.

    Kimse vazgeçilmez değil neden pişman olsun.. Kalan her zaman fazla üzülür ama o kadar..

    1
    0 Yorumla
  • ℓuciffєя_
    ℓuciffєя_ Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 794 cevap paylaştı.

    Hayatına devam eder mükemmel bir insan değilim.

    1
    0 Yorumla
  • Belayımdiyorum
    Belayımdiyorum Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    İlla ki eder kimse kimse ile yaşamıyor ama beni hatırlar tahminimce kaybettiyse

    1
    0 Yorumla
  • MassiveStroke00
    MassiveStroke00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kimse bulunmaz hint kumaşı değil ben dahil her zaman daha iyileri vardır

    1
    0 Yorumla
  • SıkıntıdanAçtım
    SıkıntıdanAçtım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Aman birileri kaybedildikten sonra pişman olunmuş olunmamış umrumda olmaz

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    4 ay

    Kişiyle ilgili bu bazıları kolay unutur hayatına devam eder

    1
    0 Yorumla
  • Karli3
    Karli3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    4 ay

    Beni kaybettikten sonra pişman olup olmaması pek ilgilendirmez beni

    1
    0 Yorumla
  • aşkatövbelibiri
    aşkatövbelibiri Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 877 cevap paylaştı.

    Pişman olur hayatına da devam eder çünkü bilir geri dönüşüm yoktur...

    1
    1 Yorumla
    • Garipkalp1607
      Garipkalp1607
      4 ay

      Hayatına eksik devsm eder çünkü zaman geçtikçe degerin dsha çok anlaşılır

      Yorumla
  • cupcakee9
    cupcakee9 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay

    Beni kaybetmen zorunda kalmasaydı o duyguları yaşamazdi o yüzden umurumda değil

    1
    0 Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Beni kaybettikten sonra ne yaşadığı umurumda bile değil

    1
    0 Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    kisiye gore degisir bence kimin hayatinda ne kadar yer edindigime bagli

    1
    1 Yorumla
    • Emre16i
      Emre16i
      4 ay

      Neden?

      Yorumla
  • Onemortime
    Onemortime Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 88%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Eder elbette.. bir sorun yaşayacağını zannetmiyorum.. ta ki uzun bir süre bir sürü ilişki arkadaşlık dostluktan sonra.. farkeder.. bir gün aklına geliverir ve anlarlar.. o zaman ne hissederler gorucez :))

    0
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Sanmam bile bile kaybetmiş oysa bulmak istese hep aynı yerde beklerdim onu pişmanda olmasin olmaz da zaten yoluna önüne baksin gururu var o yeter ona: ))

    0
    0 Yorumla
  • Asi_kaptan1
    Asi_kaptan1 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 516 cevap paylaştı.

    Giden gitsin sen önündeki hayatına bak tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır😅

    1
    0 Yorumla
  • HayatKısaKşlrUçyr
    HayatKısaKşlrUçyr Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 61%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Niye pişman olsun ki. Hayat devam ediyor. Hayatına başka biriyle devam eder. Sonuçta kimse hint kumaşı değil, kimse vazgeçilmez de değil.

    0
    0 Yorumla
  • __MütefekkirSeyyah
    __MütefekkirSeyyah Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kendimi bulunmaz Hint kumaşı olarak görmüyorum.. Herkes yoluna devam eder.. Ben de.. Kimse ne kazanır ne de kaybeder..

    #Vesselam

    0
    0 Yorumla
  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay

    Herkesin yeri dolar, kimse kimseyi kaybettiği için pişman olmaz, herkes emekleri boşa gittiği için pişman olur.

    0
    0 Yorumla
  • Elmar4682
    Elmar4682 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    4 ay

    Tabi ki büyük kaybeder pişman olur mu evet olur hemde yaşanmış

    0
    0 Yorumla
  • ProducerT
    ProducerT Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Daha pişman olanı görmedim o kadar uzaklaşıyorum ki görmem de mümkün değil...

    0
    0 Yorumla
  • atiyesorhun
    atiyesorhun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 97%
    4 ay

    Pişman Olsada Çok Geç Olur Artık her şey Bitmiştir Çünkü

    0
    0 Yorumla
  • ayaygulgul
    ayaygulgul Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    4 ay

    at gibi giden it gibi dönüyo arkadaskarrrr tecrube konusuyoo

    1
    0 Yorumla
  • melankolikhobit
    melankolikhobit Takip Et
    Xper 4 Yaş: 18
    4 ay

    etmeye çalıştılar ama pişman oldular biri hariç kimseye ikinci şans vermedim😪

    1
    1 Yorumla
    • Emre16i
      Emre16i
      4 ay

      Helal olsun

      Yorumla
  • oylesinebiri_isteee
    oylesinebiri_isteee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    4 ay

    Pisman olur. Kendisi bilir istemezse durmam ne hali varsada gorur

    1
    0 Yorumla
  • Fatma911
    Fatma911 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 97%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Pişman olmaz önüne bakar

    1
    0 Yorumla
  • Salihydnxyz
    Salihydnxyz Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 83%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Kaybetsin pek umurumda olmaz

    1
    0 Yorumla
  • bysinnner
    bysinnner Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 529 cevap paylaştı.

    Eğer benç tanırsa pişman olur.

    1
    0 Yorumla
  • aşklazımdeğill
    aşklazımdeğill Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    4 ay

    Olur ve dönüyorlar ama tükürdüğümğ hiç yalamadım

    1
    0 Yorumla
  • lil3a
    lil3a Takip Et
    Yoda Yaş: 19 , eic 99%
    4 ay

    Beni kimse kazanamaz ki kaybedebilsin

    1
    0 Yorumla
  • helebidinle00
    helebidinle00 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    4 ay

    Pişman olan da var, hayatına devam eden de..

    1
    0 Yorumla
  • Mor_kalpp
    Mor_kalpp Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 888 cevap paylaştı.

    Pişman olur benim gibisini zor bulur nokta

    1
    0 Yorumla
  • Damrancomran
    Damrancomran Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Kimse mükemmel değil
    Hayat devam eder

    1
    0 Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Neden hayatına devam edemesin :D üzülebilir

    1
    0 Yorumla
  • princess_Angela
    princess_Angela Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 21
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Pişman olur.

    1
    0 Yorumla
  • senisensizyasamakzor
    senisensizyasamakzor Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 362 cevap paylaştı.

    hayatına devam ediyor mis gibi

    1
    0 Yorumla
  • Neşelivefütursuz
    Neşelivefütursuz Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Pişman olur çünkü bir ben daha yook😉

    1
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    4 ay

    Kendimi okadar yüksekte görmüyom.

    1
    0 Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    Hayatına devam etmiş olur

    1
    0 Yorumla
  • Dertliymxm
    Dertliymxm Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 715 cevap paylaştı.

    Devam eder ama kfasni duvarlara vura vura

    1
    0 Yorumla
  • OLur___oyle
    OLur___oyle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 90%
    4 ay

    Herkesin yeri dolar..

    1
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.

    Onu ne istediğini bilmeyenlere sormak lazım.

    1
    0 Yorumla
  • gizembenim
    gizembenim Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 36%
    4 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 405 cevap paylaştı.

    Pişman olur tabiki benim gibi safı nerden bulacak

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (60)
Devamını Gör(105)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Seni kaybeden insan gercekten pisman olur mu yoksa hayatina devam mi eder?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Seni üzen birini hâlâ hayatında tutar mısın? 68 cevap verildi
Sizce yaşayamadıklarınıza hasret mi kalacaksınız, telafi mi edeceksiniz? 17 cevap verildi
Sizi üzen sizi kıran insanın yaptığı yanına kalır mı? 55 cevap verildi
Varlığında ölüp, yokluğunda tükendiğiniz biri var mı? 32 cevap verildi
Bir insanı kaybetmek mi, onu içinde yaşatmaya devam etmek mi daha zor? 28 cevap verildi
Sizi kaybeden birinin hayatından ne eksilir? 24 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨