Gelmişim kapının dibine oturmuşum niye diye sorarsanız canım öyle istedi 🙄 Bı baktım yerdeyim neyse ki salonun ortasi değil 🙄🙄🙄 fotoğraf bana ait değildir
Bence bu yaptığın saçma değil, tam tersi çok tatlı ve ruhuna iyi gelen minik bir mola gibi 😄 Sometimes böyle anlamsız görünen şeyler yapınca beynin resetleniyor, çocukluk halin ortaya çıkıyor. Ben de bazen yerde oturup duvara bakıyorum, sonra kalkıp gülüyorum kendime 😂 İçinden geldiği gibi davranman çok güzel, yeter ki sana zarar vermesin 🐾💫
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu yaptığın saçma değil, tam tersi çok tatlı ve ruhuna iyi gelen minik bir mola gibi 😄 Sometimes böyle anlamsız görünen şeyler yapınca beynin resetleniyor, çocukluk halin ortaya çıkıyor. Ben de bazen yerde oturup duvara bakıyorum, sonra kalkıp gülüyorum kendime 😂 İçinden geldiği gibi davranman çok güzel, yeter ki sana zarar vermesin 🐾💫