Beyninizdeki her şeyi fark edip kontrol etmeye çalışmak normal mi, siz de böyle hissediyor musunuz?

Kafamdaki her şeyi fark ediyorum en ufak farklılık kontrol ben küçükken bile düşünceye sapıp kaldığımda zorla kontrol ederek o durumdan geçtim beynimi bile mesela okuldayken içe dönüktüm orada farklı hissedip evde daha konuşkan ve daha farklıydım bunu kendim bir şeylere inanarak ya da düşünerek yapmıştım ama okulda o halde daha az mutsuzlukta vardı tabiki bunlar normal mi sizler de benzer şeyler yaşadınız mı bunu bir tek ben mi yapıyorum yoksa çok fazla düşünmekten algılarımı mı hissediyorum sadece

Güncellemeler
4 ay
Ben ilaç falanda kullanıyorum bazen gerginken düşünürken kafam rahatlayınca o karınlanmayı hissedebiliyorum kontrol sırasındada
Beyninizdeki her şeyi fark edip kontrol etmeye çalışmak normal mi, siz de böyle hissediyor musunuz?
Cevapla