Hayat çok boş ve anlamsız gelince, kimseye güvenemeyince siz ne yapıyorsunuz?

Cocuklugumu sağlam geçirememiş biriyim spor konusunda cok iyiydim ama ailem beni okuldan alıp yatılı kız kursuna gönderdi 5. Yılım bazen isteyerek gittim bazen istemeden çevrem ailemden kaçtığım için gittiğimi söylüyor acıkcsı neden gittiğimi bende bilmiyorum bu sene bittikden sonra üniversiteye hazırlanacağım zaten açıktan okuyorum. Hayat çok boş geliyor sanki sonu olmayan bir kuyu var ben o kuyudan süzülen tüy gibiyim gerçeklik kavramım yok oldu karakterimi oturtamadım nasıl bir insandan hoşlandıgımı bile bilmiyorum kimseye güvenmiyorum, biriyle ilişkide kurmuyorum, spora gidiyorum, kitap okuyorum , gitar calıyorum ama bunları yapmıyor gibiyim sizdede bu oluyormu canım yanıyor içim acıyor sizi rahatlatan bir sey oldumu? Tavsiyenizi almak isterim

Hayat çok boş ve anlamsız gelince, kimseye güvenemeyince siz ne yapıyorsunuz?
Cevapla