Kendinize benzeyen kişiyi mi seversiniz, yoksa olmak istediğiniz kişiyi mi?

Bir yerde dinlemiştim, insan ya olmak istediği kişiyi sever ya da kendisine benzeyeni.

Ben de kendimde şunu farkettim, hep tam zıttım olan insanlara çekiliyorum. Kendime benzeyen kişilerde ise hataları daha bariz gördüğüm için zamanla uzaklaşıyorum. Bendeki eksikliği tamamlayan, zıttım olan ve olmak istediğim özellikleri taşıyan insanlarla daha kolay anlaşıp daha çok yakınlaşıyorum.

Peki siz ne düşünüyorsunuz?
Kendinize benzeyen kişiyi mi seversiniz, yoksa olmak istediğiniz kişiyi mi?
Kendinize benzeyen kişiyi mi seversiniz, yoksa olmak istediğiniz kişiyi mi?
Cevapla