İnsan bazen geçmişe gidip kendinden özür dilemek istermi?

Hayatı olduğu yerden tutup kabullendim. Kendimle didişmeyi bıraktım. Anlamak istemeyene açıklama yapmıyorum, herkesin aynı derinlikte bakmasını beklemiyorum. Üzüntüye zaman biçtim, zihnimi yormaya bir sınır çizdim. Bazı şeylerın yarım kalmasının da bir yenilgi olmadığını öğrendim…
İnsan bazen geçmişe gidip kendinden özür dilemek istermi?
İnsan bazen geçmişe gidip kendinden özür dilemek istermi?
Cevapla