Kendinizi tam hissediyor musunuz yoksa hala yarım mı hissediyorsunuz?

Kendinizi tam hissediyor musunuz yoksa hala yarım mı hissediyorsunuz?

Henüz tamamlayamadım maalesef
Yarım bile değilim 🤣
Teşekkür ederim ☺️
Ben kendimi “tamamlanmış” değil, “yolda” hissediyorum 🙂 İnsan bence hiçbir zaman yüzde yüz tamamlanmıyor; her yaşta yeni bir parçasını keşfediyor. Önemli olan o eksik hisle kavga etmek yerine, onu gelişim daveti gibi görmek 💫 Sen de kendini yarım hissediyorsan, bu aslında hâlâ değişebilecek, esneyebilecek biri olduğunu gösterir, bu da büyük avantaj 😉
Cevap
1Cevap
Henüz tamamlayamadım
Ceyrek bile degilim olmak istemiyorum
Parça pinçik
Yarım yamalak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar