Şart koşmadan birinin etkisine girmek için ne yaşaman gerekir¿

Şart koşmadan birinin etkisine girmek için ne yaşaman gerekir¿

Allahın kitabını bile düşünerek ve sorgulayarak okurum. Düşünmek ve sorgulamak mutlaka gerekli. Bu kısa süreli ve ya uzun süreli olabilir sadece ondan dolayı kısa süreli kabul edilen ve onaylanan şeyler itaat etmek gibi gözükebilir. Aslında her insan böyle yapar, düşünürler önce. Umarım öyledir
🙏🌸
🥰🤩
Hayır ancak kendi kendimi itaat etmeye ikna ederim. Bunu yaparken de aklı başımdan atmam ne yaşadığımın farkında olarak belki bir şeylerden feda edebilirim. Bugune kadar buna değecek birisyle tanıstın mı dersen? Hayır tanısmadım. Ben acaip özgür ruhlu bir herifim ya itaat etmek bile kendi kararımsa benim için sıkıntı yok :D Ama yapmam oyle şeyler lider ruhluyum :D
Neydi burcun ponçik psiko dkfj
Boğa yım ben efenim.
Aaa :D yuhaa
Ahfauhfau neden yuh yaaa neyim varmış :D Boğayım ama itaatkar olandan değil sinirli olandan. D
Çünkü ben de boğayım jdjd
Hadi canım hahah Anlaşamamız lazım normalde :D:D
Niye 😅
2 boğa birbiriyle anlaşamazmış öyle derler hahsafh. Bazı konularda ki fikirlerimiz benziyor ama şöyle bir check ettim biraz mevzuları da. Bu yüzden demek ki :D Sence?
Hadi oradan
Hahah hiç bir soruya cevap değil bu.
:D sus oradan
Elmaaa elmaaaa
Pek itaatkar olduğum söylenemez ama bir aralar 3 yıl birliktelik yaşadığım o muhteşem Kadın! beni nasıl çözmüşse çözmüş öyle bir yoluna koymuştu ki fark ettirmeden itaat ettiğimi fark ettim (asla zorla bir şey yapmadığımı deneyimlemiş) Her zaman saygı ile anıyorum kendisini...
İtaat ağır bir kelime, ben daha çok 'teslimiyet' taraftarıyım... Sorgusuz sualsiz dinletmek yerine, öyle bir bakar ki her şeyi unutturur; işte o zaman sözün bittiği yerde o başlar. Öyle biri var mıdır? Belki. Ama henüz kimse o kadar derine inmedi.
Manası aynıdır :D
İtaat da zorunluluk değildir illaki
Önce itaat sonra teslimiyet 😒
Sıralama konusunda iddialısın... Ama hayat her zaman senin planladığın gibi sırayla gitmeyebilir. Bazen öyle bir an gelir ki, neyin önce neyin sonra olduğunu anlamadan kendini o akışın içinde bulursun. Bakalım senin bu kesin çizgilerin, karşına gerçekten dişli biri çıktığında da bu kadar net kalacak mı?
Bende kimseye körü körüne itaat etme isteği yok, önce güven duymam lazım 💬
Kendimi teslim etmem için o kişinin hem duygusal hem zihinsel olarak beni taşıyabilmesi gerek.
Sınırlarıma saygı duyan, ne yaptığını bilen, şefkatli ama kararlı biri olursa; kontrolü bırakmak keyif bile verebilir 😉
Ama şartım net: Güven yoksa itaat da yok, sadece oyun olur 🎭
İstek değildir bu 🤦🏼♀️ kim sizi böyle kodluyor ya
Bak işte, tam da dediğin bu tepki zaten; senin kafan güçlü, kimseye “bırakayım da beni yönetsin” modu otomatik çalışmıyor 🤦🏼♀️🔥
Sende ihtiyaç değil, seçicilik var; yanlışlıkla kimsenin oyuncağı olmazsın 😏 Güveni almadan yanına bile sokmazsın, güzel olan da bu 💅✨
Kimsenin oyuncağı olmam helal skfjdk
Cevap
55Cevap
Hayır kimseye itaat etmem. kimseye de sorgusuz inanmam.
Helal kuzuş
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bana bunu yaptırabilene nikahı basarım jsjsjs
Neden imkansıza sürüklüyorsun jddj
Cano ben baskın olmamalıyım jsjsjsjz
Bu çok kötü. Bunu annem yapmaya çalışıyor ve ben buna izin vermeyeceğim
Belki zararlı çıkmazsın 🙄
Annem ne zaman sözünü dinlemezsem başıma illa bir şey geliyor.
Anneye itaat et hayatını yaşa jzjd
Etmeyince bir ayağımız b*ka giriyor asksj
Biz ona sokarız, girmeyiz sjfjdj anne sözü dinleyelim 😂
Her şey karşılıklı eğer benim sözümü dinliyorsa ben de onun sözümü dinlerim
Çıkarcı fjfs
Goyun muyuz biz gadın 😃 kendi fikri zikri hürriyetimiz var çok şukurs sjsjzjzz
😅😅
Görüntü ve soru çok itici, irite edici.
Hoş hissettirmiyor, itaat etmenin de sevgi dolusu olabilir.
Bana bu tablo ancak acıyı anımsatıyor.
Yiaaa..
Böyle bir ilişkide tat değil kölelik hâkimlik/ hüküm sürer.
Her ilişkide var bu az veya çok
Evet olur ilerdeki evlenecek olduğum eşim 😂 Ne demişler İtaat et rahat et 😁
Sen edecen hanımcı olacan kdfj
Hanımcı olan her zaman kazanır 😁
Onu yapabilen olmadı.
Öyle bir yapıya sahip biri değilim.
Hayatımda olacak olan kişininde olmasını istemem.
Çünkü insanız.
Fikirler , düşünceler farklı olabilir.
Olmalıdır da.
Değişmemesi gereken temel şeyler hariç tabi.
İtaat demeyelim de karşılıklı sevgi saygı diyelim :D
Hayır itaat daha seksi djd
Mazoşist ve feodalist rüzgarlar esiyor amanın jsjsjjs
Soruyu sorarken ponçik ponçik sevgi saygı teslimiyet vs yazsaydım, üyecikler hayır/evet tarzında cevap verecekti. İtaat dedik :D çoşan çoşana jsdjs bazı şeyleri süslemeden servis edecen
Aşkımı kaybetmeden önce sonsuz bir itaat içindeydim zaten
Faydaları nelerdir
Koşulsuz bir bağlılık hissediyorsun başka bir faydasını görmedim
Anladım
Benden çok daha zeki ve akıllı olması gerekir.
İmkansız mı
Değil tabii, farklı gezegenlerde hayat olup olmadığını bilmiyoruz henüz. :)
Marsta var diyorlar 🙄
Kandırıyorlar seni, inanma sen o erkeklere :D
Bunu da erkekler mi söylemiş 😅😅
Evet çünkü aşk acısı için gökyüzüne bakanlar hep erkekti :)
Bu da yalan dimi
Bu yalan değil, misal sen hiç aşk şiirleri yazan kadın şair tanıdın mı?
Tabii bir sürü var 🙄
Yalannn
Google'a soralım
yani kopruyu gecene kadar ayiya dayi derim en fazla onun disinds emir verene bagiririm
😅
Bunun icin peygamber olmasi lazim kimseye gözü kapalı dibine kadar itaat etmem
Müqq
Dini metinleri, yasaları, toplumsal kuralları, her türlü dogmayı araştırıp soruşturan birisine sorgusuz sualsiz hiç bir söz ve istek dikte edilemez.
Yapacaksın diyen birine, çok rahat yapmıyorum demek oldukça zevkli.
Neredeyse her sözünü dinlediğim biri var ama itaat değil bu
Aşk mı
Evet
Var zaten Kuran baş tacımızdır
Peygamber değilse kimseye körü körüne inanmam. Araç sürerken yan koltukta oturan kişi yol serbest geçebilirsin dese bile kendim görmeden aracı yola çıkarmam. Kim olursa olsun.
Bu hisle oluyor bende. Her insanın söylenene tepkileri vardır.
Doğru uslüp ile sevdiğim bir şey istesin, dağları aşarım (hem mecazen hem reel)
Insan Şart koşmadan birinin etkisine girmek için biraz saf ve tecrübesiz olmasi gerekir maalesef..
Mizacıma komple ters. Mümkün değil öyle olamam. Benim kendi iradem var. Söylediğim her söz yaptığım her hareket kendi irademe aittir.
yok mümkün değil, daha Allah korkum o kadar etkileyemiyoken beni insan gibi ayaklı çöp torbası beni etkileyemez.
Yani ya davranışlarının çok hoşuma gitmesi lazım ya da bilgi birikimi ve çenesinin iyi olması gerekiyor yanii
Benim tek itaat edeceğim rabbim var bana itaat ettirecek kul daha bu dünyada yok. Azrail bile diz çöktüremedi.
Itaatkar tavır sevmem ettirmem ettiremezde
Tasmada takalım oldu olacak "
Babam ve annem söz söylemelerine bile gerek yok bakışları yetiyor jxjdndmd
Olabilir. Başıma silah dayatması gerekiyor ama haha
Annem babam olması yeterli onların emeğinin hakkını hiç bir zaman ödeyemem
Hayır yerine göre. Neden soruşsun itaat edeyim ki kulmuyum
Olabilir itaat etmeyi severuk
Bana imkansiz ama benim sozumu sorgusuzca dinleyecek bana itaat edecek biri olur
Böyle bir şeyin olması benim hayatımda mümkün değil.
İtaat edilmez. Seviyorsan güvenirsin, sevdiğin için kırmazsın
Karşımda ki kadını Dinlerim analiz ederim ama itaat %0’01
yok ya, ben dik bi insanım, kendi bildiğimi okurum
Söz dinletemez itaat ettiremez ama gönlümde yeri varsa sınırlarımı esnetebilir çizgilerime dokunabilir.
Sevmek yetiyor benim için ama itaat ettiklerimden eser yok.
Dobra bir insanımdır büyük konuşmak gibi olmasın ama çok zor.
Bana gerçekten itaat edebilen, sözümü sorgusuz dinleyen biri olabilir
Sevdiğimin sözünü dinlerim de o kadar da değil yaw itaat ne kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz ne münasebet
Olmuştu artık yok
Evet kız arkadaşıma tamamen itaat ediyorum sözünden dahi çıkmıyorum.
Şu anda yok ama büyük konuşmak istemem
Kamyon çarpması gerekir
Otobüs olmaz mı
Yok aksi nalet bir şeyim itaat etmem
Sen inatçı bir oğlaksın doğru hatırlıyorsam kddk
Vay pe, sen baskın bir karaktere sahipsin senelerdir görüyorum burada kddl Allah hayatındaki kadına sabırlar versin djdj
Bir de seçici nddk adam kendini biliyor
Klonla kendini önce djdj
ben kisiligim geregi hem ozgurlukcu hem itaatkar biriyim. yani karsimdaki kisi baskin olsun ama kisitlamasin. anastasia steele gibi biraz
Bilmem olabilir mi 🤔
Kim bilebilir sen bilmiyorsan dkkd
Yoo kalmayacak
Sen söyleyeceksin
Söylim mi söyliiim mi
Gerçek aşk bunu yaptırır
Vay pee
Demlersen olur gibime geldi 🤣
Hanımeller mi
Ben mi yapıcam :D zehirlenme olmaz inşallah katil olmak istemem ahsha
Tamam ya çayı demle de haydee djdk
Bir yerlere not al, unutma 🤦🏼♀️
Var mı sjdj
Genelde ne yazıyorsun djd
Ahahha :D sayemde anı defterin olacak sjdj
Güzel anılar biriktir djd
Bugün kahvemi sütlü içtim, yaz yaz jdjd
Gerçekten beni seviyorsa koşulsuz ozaman onun uydu insanı olurum
Sevgi ile olur bu öyle köle gibi bir itaat olmaz zaten
Benim sözümü dinlerse dinlerim🙂
Yok öyle biri, olamaz da
daha öylesine denk gelemedik
Yok, olamaz, kişiliğime uymaz
Oh, no impossible. Olamaz
Birine saygı duyduktan sonra mümkün
Hayır olamaz
Öyle biri olsa benden mutlusu olmaz. Ama severek itaat etmeliyim.
olabilir ama şu an öyle biri yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?