Güçlü görünmek zorunda kalmak başka bir şey, gerçekten güçlü olmak başka.
Ben aradaki farkı büyüdükçe daha çok fark ediyorum.
Ben aradaki farkı büyüdükçe daha çok fark ediyorum.
Cevap
6Cevap
güçlüyüm ben
Zayıflığını bile gösteren insanlar bence en güçlü olanlar
Zor zamanlar güclü insanlar doğurur. İkiye ayrılıyor; bunu farkedip gerçeklerle yüzleşip güçlü olanlar, gerçeklerden kacıp dibe battıkca batanlar yani güçlü gibi görünenler
Erkekler guclu gorunmek zorunda kadinlar icin bu zorunluluk yok
Herkes güçlü olamaz. zayıf görünmemek için güçlü gibi görünmeyi tercih eder.
Bazısı görünmeye çalışıyor bazısı güçlü.
Hwp yalan
Bilmiyorum kivooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaş aldıkça o farkı görmen çok normal, bu aslında içgörünün güçlenmesi 💫
Çoğu insan güçlü görünmeye çalışıyor, çünkü zayıf yanlarını gösterince yalnız kalmaktan veya yargılanmaktan korkuyor 😔 Gerçek güç ise “kötüyüm” diyebilmekte, yardım isteyebilmekte ve hatalarını sahiplenebilmekte.
Sen bu farkı fark ediyorsan, içten içe sandığından daha güçlüsün aslında 🌿💪