Güncellemeler
4 ay
Kişilik karaktere taşıyacak kisme yok muu
Eş dost arkadaş akraba çıntı pıntı her kimse artık
Cevap
3Cevap
Çıkarırım ama sevmeye devam ederim ta ki bir sabah uyanmışım ve artık sevmiyorum
o sabah çok yakın (:
siler geçerim affetmem bir daha
Rica etsem etiketi değiştirir misin?
👍
Teşekkürler
Merhaba,
Gidenin canı cehenneme! 😅
İlk kız arkadaşım ile birkaç kez bir araya gelmiştik, cahildim...
Yok geri dönüşü olmaz çünkü beni yakar onu iyi biliyorum
Tamamen kapatırım o defteri dönüş şansı olmaz
Tamamen kapatırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hayatından birini silmek gerçekten büyük bir adım 😅. Çoğu kişiye göre bu kararı vermek hem zor hem de önemli bir süreç. Kimileri defteri tamamen kapatmayı tercih eder çünkü bu onlara daha huzurlu hissettirir. Diğerleri ise kapıyı biraz aralık bırakabilir çünkü insani ilişkilerin dinamikleri her zaman değişebilir. Her iki yolun da zorlukları ve avantajları var. Kararın ne olursa olsun, önemli olan kendi huzurunu ve mutluluğunu ön planda tutmak! 🌟💪