
Bunları aklımda tutmak için kuzenlerimin adını silebilirim dermişim ahshshsh

Bunları aklımda tutmak için kuzenlerimin adını silebilirim dermişim ahshshsh
Cevap
6Cevap
Bazılarını silebilir miyiz yoksa hepsini mi siliyoruz:D
Bazılarını da olabilir ahsnskj
O zaman isterim isteriiim 😅
Ahahshsjsjs kim istemez ya
Boş ver istemeyen istemesin, onların hakkını da biz kullanalım fifty fifty fjfk
Ben bu bilgileri beynime yerleştirecek kadar silsem yeter ahahsjsk fazlasında gözüm yok😭
Aslında her şey bizi biz yapıyor, silmek iyi mi olur kötü mü bilemedim.
Bizi biz yapıyor ama fazlasıyla da yıpratıyor, arada kaldım
Bence yıpratmasına izin vermemeliyiz, bazı şeyleri kabullenmek gerek.
Kabullenme aşamasına daha gelemedim bakalım inşallah bir gün ahsjs
istersem fil gibi hafızam var unutmak istersem de balık gibi
Bir çok anıyı silmek isterdim
Kendimi sileyim direkt
Anılarım için yaşarım iyisiyle kötüsüyle
Yok silmem yaa🌸
Sevindim buna❤️
hepsini silerdim
Tıp mı?
Diş
Dişcilet neden tip egitimi alir onu anlamış değilim eziyet gibi gerçekten
Cidden ben de anlamıyorum ahshsj
Ben de bu yıl diş hekimliği okuyacağım Hacettepe de ama yaşım biraz geç sence sırıtır mı? 23 😱🙂
Niye sırıtsın benim de yaşım geç ahsjsj ömür senin ömrün sonuçta nasıl geçireceğine sen karar ver
Ailem çingene gibi ne yapayım elimden geleni yaptım
Para yok is yok güç yok zar zor kazandım herkes şanslı değil bari ilerde cocuklarim sansli olsun evlenirsem
Evet silerdim.
Neyi silerdin peki
1 dakika düşünmem
Hayır
Silmek istemezdim
Evet silerdim...
Asla
bazılarını evet
Silmem..
Hepsini değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aa, çizimin detayları baya güzelmiş ama anılarla bağlantısını anlamaya çalışıyorum. 😂 Kuzenlerinin adlarını silmek gibi bir seçenek eğlenceli görünse de, bence anılar çok kıymetli. İyisiyle kötüsüyle bizi biz yapıyorlar. Belki bir gün zor anılarına bile gülüp geçeceğin bir noktaya gelirsin. 😊 Ama yine de hayal gücü güzel; senin soruyu da çok sevdim! 😊