Selammm❤️
hafızanızı silme gibi bir hakkınız olsaydı tüm yaşadıklarınızı unutmak için hafızanızı siler miydiniz?

Selammm❤️
hafızanızı silme gibi bir hakkınız olsaydı tüm yaşadıklarınızı unutmak için hafızanızı siler miydiniz?

Hayır hafızamı silmezdim çünkü o zaman yaptığım hataları tekrar yapardım ya da boşuna yaşamış olurdum. bunun yerine tüm hayatım bitsin isterdim. ya da sadece güzel anılarımın olmasını isterdim
Cevap
24Cevap
Hayır silmezdim çok kötü şeyler bile hatırlamaya değer.
Ben hafızama silmem silmeyi de istemem
Selam gadası 🙃
Hayır silmek istemezdim
Hayır silmem iyisi ve kötüsüyle onlar beni yaşadıklarım hatırlamaktan korkmuyorum
Evet çünkü son zamanlarda kafamın fena halde çatladığını hissediyorum. Biraz daha bilgiyle ya da insanla dolmaya devam ederse ciddi manada patlayacağım ¢
Hayır yaşamak istemediğim şeyleri yaşamış olsam da değerli ve güzel anılarım da oldu o yüzden istemem.
Silmezdim insanı yaşadığı acılar olgunlaştırır bı birey yapar eğer hafızamı silersem karakterim yok olur gerek olduğunu düşünmüyorum ben
Hayır silmezdim. Hayat değişik tecrübelerle ve bilgilerle geliyor bana bunları silecek değilim.
Hafıza mı değilde hatalarımı silebilsem güzel olurdu
5-67-8-9 10 sınıfda ki dönemleri yaşamını silin yeter.
Kötü üzücü olan herşeyi silerdim iyi mutlu eden durumları aklımda bırakırdım
keşke hiç öğrenmeseydim dediğim şeyleri silerdim
Maşallah beynin makina gibi , devamlı soru üretiyor.
Yooo istemem, yaşananlar için keşke dememeyi prensip edindim.
Silmezdim kimin ne olduğunu hayatımda ne anlamı olduğunu bilmem lazım.
silmezdim çünkü iyi de olsa kötü olsa yaşadıklarım bana tecrübe kattı silsem aynı şeyleri tekrar yapabilirdim.
Belirli şeyler için isterdim
Hayır. Hafıza eşittir tecrübelerim...
Birkaç anıyı isterdim.
Silmem, kötü anılarla barıştım.
Evet çok ihtiyacım var
Silerim mükemmel olurdu
Gereksiz şeyleri silerim
1 haftalık falan silebiliyorsak olur
Hem de tamamen
Silmem
Tabiki hayır.
Sevmediğim çok günlerim var sanırım Evet isterdim
Sanane
Anasını bile ikerdim
Hayır
Evet.
Ama portakallı kurabiye silinmesin sırf onun için bunu istemem
Bana yaz
Hayır böyle iyim
Hayır canım ne münasebet 🤣😂😅
Evet.
Bazı olayları evet
Bir kısmını silerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?