Sizinle çok iyi anlaşan, hiçbir sorununuz olmayan birinin, sizin dışınızda herkese karaktersizce yaklaşıyor ya da davranıyor olması arkadaşlığınızı bitirmeniz için büyük bir sebep midir?
Çevresindekilere saygısı olmayan insan bir tek benle anlaşıyorsa bende bir çıkarı vardır. Onu hayatımda tutarım, amacını öğrenene kadar ne de olsa "dostunu yakın tut, düşmanını daha yakın." Demişler, sonra da her şey açıklığa kavuşunca bir güzel hayatımdan çıkarırım, karaktersizliklerini başka yerde denesin.
Hayır etmem , çünkü başkasına yanlış yapan bir gün banada yapar , oyuzden sadece bana değil çevresine sokaktaki hayvanlara davranışına , insanlarla girdiği diologlara , yaklaşımina , çok dikkat ederim
Evet, benim için çok büyük sebep olur 😶🌫️ Çünkü başkalarına yaptığını, günü gelince sana da yapar. İnsanların sadece bana nasıl davrandığına değil, güçsüz olana, işine yaramayana, çıkarı olmayana nasıl davrandığına bakarım. Karakter orada belli oluyor. Uzaklaşır, mesafeli ama saygılı kalırım. Böyle tiplerle derin arkadaşlığa güvenemem 🙃