Kısa bir zaman dilimi içerisinde içinde bulunduğumuz dünyayı çok mu abartıyoruz, birbirimizi kınayıp, yargılıyoruz?

En fazla 70-80 sene içinde bulunduğumuz bu dünyayı neden biribirmize dar ediyoruz, insanlar olarak kendi kurduğumuz, okul, iş hayatının kurbanı oluyoruz. Kendi içimizde birilerini makamı iyi diye kendimizden üstün görüyoruz? Nasıl düzeltiriz bu durumları ya da bu durum düzelir mi?

Kısa bir zaman dilimi içerisinde içinde bulunduğumuz dünyayı çok mu abartıyoruz, birbirimizi kınayıp, yargılıyoruz?
Cevapla