İyi bir insan olup kimseye zarar vermiyorum ama herkes beni neden kötü ve çirkin sanıyor?

İyi akşamlar herkese merhaba, benim üzüldüğüm şey ben iyi bir insanım yani kimseye bir kötülüğüm dokunmadı safım sessiz kendi halimde bir kızım ama gelin görün ki herkes beni kötü görüyor. Zaten pek fazla konuşmuyorum soru sorulduğunda konuşurum. Konuşmadan nasıl kötülük yapabilirim ki ağzım var dilim yok ama hala insanlara yaranamıyorum herkes beni dışlayıp eziyor. Bir de çok çirkin muamelesi yapıyorlar ben napabilirim ki benim yapım buymuş ama gel de onlara anlat bunu makyaj yapmam etmem kapalı biriyim naptıysam insanlara yaranamadım.

İyi bir insan olup kimseye zarar vermiyorum ama herkes beni neden kötü ve çirkin sanıyor?
Cevapla