Bizi en çok yaralayan şey insanlar mı, beklentilerimiz mi?

İnsanlar yaralar mı ve en derin izi beklentiler mi bırakır?
Acı, olanla değil; olmasını umduğumuzla mı başlar?
Bizi en çok yaralayan şey insanlar mı, beklentilerimiz mi?
Cevapla