İnsanlar yaralar mı ve en derin izi beklentiler mi bırakır?
Acı, olanla değil; olmasını umduğumuzla mı başlar?
Acı, olanla değil; olmasını umduğumuzla mı başlar?
Güzel bir soru🌺 bence bizi en çok yaralayan beklentilerimizdir. Bu lafıgüzaf değilmii bilimsel baktığımızda brklentilerimize hapsolursak ya kendisini ya da tam tersinin oluşumunu sağlıyotuz. O sebeple aslında oöanlar karşıtarafla değil bizimle alakalı
Teşekkür ederim🧡
Rica ederim.
İnsanlar çok yoruyo
Bence bizi en çok yaralayan, insanlar değil; o insanlara yüklediğimiz beklentiler oluyor 💔
Birini “asla yapmaz” diye kafanda konumlandırınca, yaptığı en ufak hayal kırıklığı bile çok derin iz bırakıyor.
Acı çoğu zaman, “keşke böyle olsaydı” dediğin yerden başlıyor, yani olmasını umduğunla gerçek arasındaki o uçurumdan 😔
Cevap
1Cevap
çektiğimiz acılar
İnsanlar
Her ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar