33 yaşında hala yalnız olmamın gerçek sebebi ne olabilir sizce 😔?

Uzun zamandır yalnızım ve bende kendimi çirkin buluyorum kendimden nefret ediyorum 100 kiloyum ve 1,67 boyundayım , ama biraz kusurluyum sol gözüm büyük sağ gözüm küçüktür ve bu çok net anlaşılır. Acaba ondan mı kimse beni beğenmiyor? Yoksa şişmanlıktan mı?

33 yaşında hala yalnız olmamın gerçek sebebi ne olabilir sizce 😔?
Cevapla