30 yaşına gelince neden yalnızlaşıyor ki insan?

İnstagramda bile 100 kişiyi çıkarmışımdır, biri en ufak bir şey yapınca alınganlık yapıp hemen hayatımdan her yerden çıkarır oldum, ailemle bile çoğu zaman küsüyorum, bu haydan nasıl kurtulabilirim?
30 yaşına gelince neden yalnızlaşıyor ki insan?
Cevapla