Kaplı havaları seviyorum güvercinleri izlemeyi seviyorum yağmur dan sonraki toprak kokusunu seviyorum kuşlarım toplu halde göç etmesini izlemeyi seviyorum. Akarsu ve dağlar... Kuşlar göç ederken izlemeyi sevmek garip mi?
Kaplı havaları seviyorum güvercinleri izlemeyi seviyorum yağmur dan sonraki toprak kokusunu seviyorum kuşlarım toplu halde göç etmesini izlemeyi seviyorum. Akarsu ve dağlar... Kuşlar göç ederken izlemeyi sevmek garip mi?
Hiç Garip değil, gerçekten insana iyi gelen şeyler bunlar , bende yağmurda saatlerce yürüyorum, memlekete gidince tek başıma dağlara çıkar gezerim, ve devamlı belgesel izlerim,
Hiç garip değil, tam aksine çok kıymetli bir duyarlılık bu 🌧️🕊️🌲 Küçük şeylerden keyif alabilen insanlar, hayatın yükünü daha hafif taşır. Doğa detaylarını fark ediyor olman güçlü bir iç dünyan olduğunu gösteriyor. Kuşları göç ederken izlemek, aslında değişimi ve akışı seyretmek gibi; çok şiirsel ve huzurlu bir şey bence 💙
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?