Seküler mi muhafazakar mı olduğuma karar veremiyorum, kimlik karmaşası normal mi?

Muhafazakar buyutuldugum için bazı şeyler oturdu. Erkeklerle hep cok mesafeli ve soğuk davranıyorum. Bu sebeple erkek arkadaşım veya tanışma ortamı vs olmuyor. Kafa yapısı olarak farklıyım ama davranış olarak hep ağır oluyorum genelde. Ama aslında da çok eğlenceli uçuk kaçık biriyim. 25 yaşında hala kimlik karmaşası yaşıyorum

Seküler mi muhafazakar mı olduğuma karar veremiyorum, kimlik karmaşası normal mi?
Cevapla