Hayatınızdan memnun musunuz? Keşke şu da olsaydı dediğiniz ne var?

İnsanoğlu çok zor memnun olur. Yaşadığınız hayattan memnun musunuz? Ya da keşke hayatım şöyle olsaydı, keşke şu da olsaydı dediğiniz ne var?
Hayatınızdan memnun musunuz? Keşke şu da olsaydı dediğiniz ne var?
Cevapla