İnsanoğlu çok zor memnun olur. Yaşadığınız hayattan memnun musunuz? Ya da keşke hayatım şöyle olsaydı, keşke şu da olsaydı dediğiniz ne var?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılElbette memnun olmadığımız durumlar var. Böyle düşünürsek hep mutsuz oluruz. Elinize kağıt ve kalem alın. Hayatınızdaki artıları, negatifleri yazın. Artıların yukarıda çıkacağını göreceksiniz. Sağlıklı iseniz, geceyi evinizde, hastane koridorlarında geçirmiyorsanız öncelikle şükretmelisin. Herşeyin başı sağlık bunu gözardı etmeyin. Herkese bu dünyda verilen bir yaşam var. Sağlıklı ve de sevdiğiniz insanlar yanınızda, onların güzel enerjilerini alıyorsanız bundan daha güzel bir durum yoktur diye düşünüyorum. Arzuladıklarımız oluyor; ama yok diye de hayıflanmıyorum. Var olan yetinmeli, elinizde sahip olduğunuz nimetlerin, değerlerin kıymetini bilmeniz yaşamdan daha keyif almanıza sebebiyet verecektir. En azından sahab yatağınızda kalktınız. Pencerenizi açtınız, temiz havayı içinize çekip, baharın müjdecisi kuşların şarkılarını duyabiliyorsanız ne mutlu. Veya sahile indiniz, elinizde kahveniz, kulağınızda müziğiniz, güzel bir deneme okuyabiliyorsanız bundan mennuniyet verici başka bir durum olmaz. Yaşamın her anından keyif almaya çalışın. Ve de her gün kendinizi ödülendirin. Mutlu kılacak, yaşamdan tat alacal aktivitelerde bulunun.
21 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kaç insan hayatından memnun ki hatun kişi? Memnunum diyenlerde mutlaka birşeyleri değiştirmek ister hayatında...
Hayatımdan memnun değilim. Tabi ki daha iyi, daha farklı bir hayatım olsun istiyorum. Ancak elimde bu varsa, bununlada yaşamımı devam ettirmeyi bilmem gerek. Eğer geliyorsa elimden, daha iyi bir hayat içinde çabalamam gerek. Bu işler böyledir.
Az aşım, ağrısız başım, iki tas çorbam pişti, bugünde karnım tok demekle olmuyor bu işler. Keşke hayat filmlerde gösterilen, belgesellerde gösterilen iki tas çorbayla mutlu olunacak kadar yaşanılabilir bir yer olsaydı. Filmlerde de hep böyle şeyleri aşılarlar bize ya, orasıda ayrı bir konu...
Hayatımdan memnun değilim. Daha iyi, daha farklı bir hayatım olsun istiyorum. Ancak buda mümkün olsada, atomu parçalamaktan daha zor herhalde... Sağlık olsun diyorum, daha iyi bir hayat için az çok çabalıyorum. Yarın ola, hayrola...13 Yorumla- +1 yıl
Şükür...
Tabi ki şükretmek lazım elimizde olanlara. Ancak daha iyisi içinde çabalamak lazım.
Kimimiz az çabalar, kimimiz çok. Kimimiz ise hiç çabalamaz. Orasıda kişilere kalmış. Ama şunu biliyorum, hayat herkese aynı şansı vermez. Kimi çabalasa dahi nafiledir. Kimi ise az çabalayarak yükselir ve yükselir.
- Kişilik & Karakter konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yılKeşkelerle başlamayan cümleleri kurmayan görmedim. Sanırım bu etrafımızdan etkilenmeden kaynaklanıyor. Mesela;
25 yaşına kadar "keşke iyi biri (iyinin tarifini sen belirle) çıksa karşıma, 25-35 yaş arası "keşke daha iyi bir işte çalışsaydım", 35-45 yaş arası "keşke başkasıyla evlenseydim , ev alsaydım", 45-60 yaş arasında "keşke uzun yaşayabilsem"...02 Yorumla- +1 yıl
Zaten şükretsek keşke diye bir kelime ortaya çıkmazdı
Her insan gibi mutlaka keske soyle olsaydi dedigim seyler oluyir tabiki ama sonradan dusundugum zaman bu yasadiklarimiz bizim kaderimiz ve bizim icin hayirlisi olan buymus diyerek hayatimdan memnun olmam gerektigini anliyorum :)
01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
105
Cevap
231Cevap
mühim olan elinde olanları analiz edip algılayabilmektir... sende olmadıgını düşündüğün ancak baskalarında olan bir takım seyler olacagı gibi , sende oldugu halde degerini anlamadıgın fakat baskalarının hayali olan elbetteki bir cok seye sahipsin ve bundan eminim...(sen derken 2. tekil sahsı kullanıyorum yanlıs anlama hazardoga :) ) bundan ötürü vaktin her anını birşeyler dileyip istemek yerine elimizde olanların kıymetini bilerek ve onları kaybetmemek için çaba harcayarak gecirirsek sanıyorum ki toplumdaki psikolojik ve mutluluk ile alakalı olan problemlerde ortadan kalkacaktır...
02 Yorumlaben sadece hayattan tek şey istiyorum (ÖLÜMSÜZLÜK) bu olursa hrşey olur abi ölüm korkusu yaşlanıp ucube gibi ölmekten korkuyorum ve genç olsmdaa 2 gün sonra o durumda olucağımı bilyorum. ve bu olsaydı zeka beyin heç biş istemem sonuçta ölümsüün yemek yemesende olur yesende tansiton fean kilo derdin olmaz yani düşün herşey g
zel olurdu ve kafan rahat olurdu03 Yorumla
+1 yılmemnunum... genel olarak tabi...
memnun olmadığım şeyler de var...
en basitinden örnek versem eğitim giderleri derim... deli gibi sömürüyor insanı :D :D
ama asıl memnuniyetsizliğimi 2 ay kadar önce unutkan bir kız ve mağdur bir gencin başrol de oynadığı bir filmde yaşadım... ülen filmin sonunu göremedik yaw :D :D :D
bir ara baştan seyretmem gerekecek :D :D :D08 Yorumla- +1 yıl
sonunu kendim yazacağım... gerçi başını da ben yazmıştım ama olsun... baş kısmının yayın haklarını bedavadan sattım gitti :D :D artık istediğim gibi bitiririm sonunu...
unutan kızı çok zor günler bekliyor artık...
işkencelerden işkence beğenecek...
zuuhahhaaa... görür o -_- - +1 yıl
aynı filmden mi bahsediyoruz acaba... sen o genci tanımamışsın hiç... kafaya koyduğunu yapar...
kız zaten unutkan...3-5 sayfa sonrasını hatırlamaz diye düşünüyorum :D :D 3-5 sayfa daha eklerim senaryoya hallederim bu işi... bahse girebilirim... çok güveniyorum o gence... intikamı acı olacaktır :D :D
yazar benim nasıl olsa... :D :D
(güneş gözlüklü surat) - +1 yıl
senaryoyu olağan seyrinde devam ettirecektim ama madem öyle değişikliğe gidiyorum biraz...
unutulmaktan bertaraf olmuş genç umutsuzca son parasıyla sayısal loto oynamaya gider... ve başlar numaraları kodlamaya... kodlar, kodlar ve yine kodlar...
ve sonunda kader onun da yüzüne güler... lotoya amorti vurmuştu... verdiği paranın yarısını alabilmişti genç...
artık hem cebinde parası vardı hem de onu unutan zalime bir kaç çift sözü...
simitçinin elinde kalan son 2 simitten birini tam unutan kız alacakken
bir zamanlar hor görüp unuttuğun gencin, artık 2 simit 3 çay alacak parası var...
deyip te satın aldı simitçiden kalan iki simitide... kız sabah simit yiyemedi... okula aç gitti ve midesine top vurdu okulda... oracıkta öldü...
mutlu son -_-
:D :D - +1 yıl
aç karnına gitmesi değil asıl olay, gözü arkada gidecek... gözü açık gidecek :D :D
aklı simitte olacak son nefesini verirken... sonra aklından '' ben bu çocuğu bir yerden...(düşünür, düşünür, düşünür) unuttum '' der ve ölür... son sözü de '' unuttum '' olacak yani :D :D
Keşke derdim ama keşke demem hiçbir şeyi değiştirmiyor
belki de hayatımı istediğim gibi yaşayıp keşke yaşamasaydım demek isterdim
keşke insanların çektiği bin bir farklı acıyı tatsaydım da hayatı onların gözünden görseydim demek isterdim
hem anne hem baba hem evlat acısını çekmek isterdim nasıl hissettiriyor bilmek isterdim ama keşkelerle hayat geçmiyor..05 YorumlaNe durumda olursak olalım doymayan bir yapımız var..
Şöyle bir söze rastgelmiştim'isteklerin kadar yoksulsun'
Aynen öyledir zaten
Lüx bir evim olsa iyi bir villa isterim
İyi bir arabam olsa dha iyisini
İyi bir başarıdan sonra daha iyi
İyi bir aylık sonrası daha iyisi
Bu bitmez ama ömür gidiyor o bitiyor..
Az şey isteyin bir şeyin değişmesine gerek yok mutlu olmak için😉05 Yorumla
+1 yılİnsanoğlu Dünyada alt kademesine bakmalı ki şükretmesini bilmeli.
Ahirette üst makamına bakmalı ki daha iyi yerlere gelebilmeli.
Hayatta "keşke" sözcüğünü değil "şükür" sözcüğünü kullanmalıyız ki mutlu olalım. Nasıl olsa ölümlü dünya ve kefenin cebi de yok malesef..11 Yorumla
+1 yılBirkaç önemsiz fazla ayrıntı var. Onları da değiştirirsem benim hayatın üzerinde salıncak kur sallan. Bir yıldızlardan alırım bir gökyüzünden hayat benim nasıl olsa. İstediğim gibi şekillendirirm. Yaşadığım hayatı ben seçmemiş olabilirim, ama bunu yaşayabilmek benim seçimim. Körkuyularda bir hayatta sürebilirim ışıltılı sınırlarını çizebildiğim bir hayatta. O yüzden yapılması gereken herşeyi ben yaparım. Değişmesi gereken birşey varsa o da hayatım değil kendime yaşattıklarım.
01 Yorumla
+1 yılkeşke filmlerin sonu kötü bitse hep mi iyiler kazanır birazda kötüler kazansın kan olsun vahşet olsun hep bunu istemişimdir.. onun dışında sıkıntı yok takmamayı bildikten sonra katlanılabilir oluyor herşey alışıyorsun zamanla nefret ede ede küfür ede ede avutuyoruz kendimizi ölümü bekleyerek..
18 Yorumla- +1 yıl
sıkıldım ondan olabilir belki alışılmış olaylar kendini tekrar eder ya hani bende ondan bıktım.. çağrışım aslında bu aklıma ilk gelen şey buydu bendeki etkisini anlattım sana
- +1 yıl
aynen aynen :) mesela titanik film kötü bitiyor ama etkileyici gerçi film değil yaşanmış birşey. bak bide sanal gerçeklik var işte hayatın gerçekliğini vurgulamıyor hiçbirşey gerçek olan hikayelerin sonları ile diğeri arasında ki fark dağlar kadar şimdi burada sana film eleştirmenliği yapmıyorum umarım ne demek istediğimi anlamışsındır
- +1 yıl
şükürler olsun :)
- +1 yıl
sizi bu hayattan çekip kurtarmak gerek.
- +1 yıl
Nereye doğru?
Keşke kredi borcum olmasaydi
Keşke güzel bir işim olsaydi
Keşke iyi bir ailem olsaydi
Keşke beni seven iki dostum olsaydi
Keske şu dişim agrimasaydi
Keşke param olsaydi
Keşke bana deger veren bir sevgilim olsaydı
Keşke keşke keşke daha saatlerce yaza bilirim
Ama tek iyi yanım Allah inancım olması00 Yorumla
+1 yılHayatimdan memnunum ama benden küçüklerin sevgilisi olmasin ya bunu sevmiyorum ışte ben bir sevgili bulayim sonra bulsun onlar insanin psikolojisi bozuluyo yeminle sokakta falan :)
13 Yorumla- +1 yıl
Bundan büyük sorun mu var yahu :)
+1 yılALLAH'a şükür eksik dediğim bir şey yok. istediğim tek şey etrafımda biraz daha dürüst ALLAH sevgisi taşıyan insanlar
21 Yorumla
+1 yılKimse hayatından hiç bir zaman memnun olmaz. İnsan tamahkardır. Memnun etmenin yolu Evreni bağışlamaktır. Ona bağışladığında ise sıkıldım yeni bişi yok mu der :)
01 YorumlaHerşeyimden memnunum çok şükür sadece sevdiklerimin hep sonsuza denk yanımda olmasını isterdim ama hepimiz daniriz bir gün bu dünyadan göçüp gidecez. Bundan doğrusu yok
02 Yorumla
+1 yılİstekler sonsuzdur.. Asla bitmez.. İşte bunu kamçılayabilen insan bir şeyler yapar.. Şanslıyım ki kamçılayabiliyorum.. Tek keşkem o da yanımda olsaydıdır.. Onuda zaman çözer zaten :)
00 Yorumla
+1 yılne para ne mal ne mulk su psikolojik hastaligimdan kurtulsam o yeter bana ozaman hayattan memnun olurdum
01 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 503 cevap paylaştı. Keşke hiç bir insan "Keşke" kelimesini kullanmayacak şekilde yaşasa. Hayat ne kadar güzel olurdu değil mi?
01 Yorumla
+1 yılKeşkeler hiç bitmez en iyisi keske demeden elimizde olan nimetlere bakıp şükredip daha güzelleri olması için dua edip nankör olmamak
01 Yorumla
+1 yılDaha dışa dönük biri olmak isterdim. Çok içine kapanık ve çekingen biriyim. Daha sosyal biri olmak isterdim :(
01 Yorumla
+1 yılone night stand muhabbetlerinden çok sıkıldım.
Evlenmeyi çok isterdim, ha birde kızım olmasını çok isterim03 Yorumla- +1 yıl
olacağını pek sanmıyorum. şüphe var içimde karşımdaki kişinin sevdiği için değil, maddi olarak geldiğini düşünüyorum hep ve iyi giderken bitiriyorum ilişkileri :(
Memnun olmamak için bir sürü sebebim var, aslinda hayatim çok farkli olabilirdi. Ama çok şükür kendi işime kendim görüyorum ya yeter.
01 Yorumla10 yıl öncesine dönmek istiyorum. 10 yıl öncesinden yaptığım bir hatanın cezasını hala çekiyorum. Eğer yapmasaydım şu an çok çok daha iyi bir konumda olurdum. O yüzden istediğim hiç bir şeye sahip değilim.
03 YorumlaMemnunum tabi şükürler olsun da geleceğimi dusunuyorum sınava gidicez falan yani bu hayatımı ilerdede sürdürmek istiyorum tek endişem bu ! Kolay mutlu olurum küçük şeylerden
10 Yorumla
+1 yılKeşke diyerek yaşamak insanı mutsuz eder. Realistimdir, bu yüzden elimde ne varsa onlarla mutlu olmayı öğrendim.
04 Yorumla- +1 yıl
Şöyle yap, olacak bir hayal kur, ama bu hayal uzak ve imkansız olmamalıdır. Daha sonra, bu hayalinin peşinden git, ama hiç bir zaman pes etme, gerçekleştiğinde kendini çok mutlu hissedeceksin. Kendi var olan bu hayatını başka insanlarla kıyaslama yapma, bu sizin kardeşiniz ve arkadaşınız olsa dahi. İnsanın en iyi dostu kendisidir. Kendinize iyi davranırsanız ancak mutluluğa gidersiniz.
- +1 yıl
Rica ederim.
O. o Genelde çoğu şeyden mutluyum..
Ama şuanki sevgilimin keşke "ilk" sevgilisi olsaydım -.-13 Yorumlamemnun değilim günde 90 dakikam metrobüste ve 70 dakikam otobüste geçiyor neden memnun olayım ki? araba sahibi olmak isterdim..
03 Yorumlainsana dag versen yetmez.. sukur.. cok sukur.. yarabbı sukur..
11 YorumlaAllaha sukur herseyden memnunum ama bisehlerinde farkli olmasi lazim yurt disina hemenceceik cilmak istiyorum
01 YorumlaMemnun olmak değilde her zaman isteklerimiz vardır veya bir eksik olan birşey. Şahsen benim adam akıllı bir sevdiğim sevildiğim biri olsun mutluluğuma mutluluk katsın. Daha büyük bir isteğim yok.
01 Yorumla"Su anda, sana güzel bir söz soyleyebilmek icin, on bin kitap okumus olmayı isterdim" : Gene de az gelismis bir cümle söylemeden icim rahat etmeyecek: "Seni tanıdığıma cok sevindim kendi capımda. :)))
01 Yorumla
+1 yılBiraz daha genç olmak yeniden başlamak isterdim şimdiki gençler daha iyi ve sevgilisi var yakın zaman dersem dört beş ay öncesine dönmek isterim yaptığım hatayı düzeltmek için
03 Yorumla- +1 yıl
Evet
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir parça bile memnun değilim ilahi adaletin i si bile yok bunu biliyorum kotulukler zorbaliklar hakim yeryüzüne erdemli insanlar azınlikta bu yüzden hiç memnun değilim
01 Yorumla
+1 yılTercihlerden dolayı pişmanlıklar var
bu ülkede okuyacagima bir sanat ogrensem şimdi daha mutlu olurdum
nanet sistem01 YorumlaŞu mesleğimi elime Alıp arabamı altıma çekip kimse olmadan kafamca takılmak isterdim
02 Yorumlaİnsan nankördür hep daha fazlasını ister. Dünyanın en zengini olsa bu sefer uzaya göz diker.
01 YorumlaGeçmişle ilgili "hiç doğmasaydım" , geleceğe dair : -"Bir kum torbası olsaydı çok iyi olurdu..."
05 Yorumla- +1 yıl
Hayır... Çok daha fazla... Öyleki insanlık bitmemiş diyene ana avrat sövesim var. Şu an araftayım ve şimdide ben sana soruyorum: Sence bu dünyada iyi mi olmalıyız kötü mü? Ahirete imanı olan birisi olarak kötü olmak istemiyorum. Öyle yaratıklarla karşı karşıya geldim ki bazen cehennemi kurtuluş olarak görüyorum... Cennette bir arada olmak istemeyeceğim türden insanlar işte... Bunların arasında yaşamak istemiyorum...
+1 yılIyi Allaha sukur elimiz ayagimiz tutuyosa gerisi onml degil eli ayagi olmayanlar var onlari unutmayalim
12 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle katılıyorum :)
+1 yılkeşke küçüklüğüme geri dönseydim o günleri özlüyorum ya :(
02 Yorumla- +1 yıl
:(((
+1 yıldaha iyisi her zaman istenir
ama kötü diyebilmek için
hastanelerin onkoloji bölümlerinde sıra bekleyen kanser hastalarına bir göz at derim01 YorumlaKeşke demek iyi değil şükredin ki mal mülk Allah'tan gelir ki artsın
02 Yorumla
+1 yılkeske japonya da dogup, orada yasasaydim. keske en azindan kendimi orada daha rahat hissederdim.
03 Yorumla- +1 yıl
daha duzgun, saygili cevreye duyarli bir hayat yasardim. japonya hakkinda cok arastirma yapiyorum cok sey okuyorum daha kotu denebilecek birseyle karsilasmadim..
+1 yılHayatimi hep kendi tercihlerim sonucu yönlendirme imkanım oldu.. şanslı biri olduğumu düşünüyorum...
02 Yorumla- +1 yıl
Daha gençsin, umarım ilerde sen de aynı düşünceye sahip olursun.:)
+1 yılIsyan etmek istemiyorum zayifligi sevmiyorum
Cok sukur... beterin beteri vsrdir her zaman01 YorumlaSimdiki halimizden memnun olmazsak daha iyisini nasil hakederiz ki?
01 Yorumla
+1 yılAllah dert bela hastalik vermedikten sonra neden memnun olmayayim sıkıntı deseN herkeste var her evin sorunları var alıştık onlara önemli olan sağlık..
01 Yorumlakeşke çevremde bir kaçtane beni anlayan dostum olsaydı
01 Yorumla
+1 yılaskerliğim bitsin begenmedıgım hayatım hayalim oldu beterın beteri var sukretmeyi insan bilmeli
11 Yorumla
+1 yıl12 saat çalışıyorum.. evden işe işten eve gidip geliyorum Elden gelen bu allah herkezin yardımcısı olsun..
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılBeni bilmemde sen ilerde ''Keşke K. S de fazla takılmasaydım da şu okuldan mezun olabilseydim '' deme de :S
012 Yorumla- +1 yıl
Çok çalışkanız heralde ;) :D
- +1 yıl
Hiç mütevazi değilsin :S
Ne okuyon ki sen? :O Kendini beğenmiş şey n'oolacak :@ :D - +1 yıl
Yok bende gıcık ama :S
Dayak var yersen :P ahaha :D
(Takılıyorum kız ciddiye al alevlensin ortalık :@ :d :D ) - +1 yıl
512 Hazar doğa çık dersten telefona bakıp durma :@ :D
- +1 yıl
Çıkarsan dersten kalırsın :@ :D
- +1 yıl
Bende dersten dedim zaten :D
Ne okuyon sen ve ders ne? :O
Keşke, uçarken bir serçe elma ağacının dalına doğru, konacağı sırada ağaca, bir bakış atıp bana takma be haci emmi diyebilse belki unuturdum o zaman elma yemenin ne kadar güzel olduğunu
01 YorumlaHiç Bişey Yok Hayatımdan Memnunum Çünki Keşkelerle Dolu Hayat Her Zaman Huzursuzluk Mutsuzluk Ve Stres Verir En İyi Korunma Yöntemi Bunlardan Yaşadığın :Hayatı Kabul Etmek
04 Yorumlaçok şükür her zaman demeyi biliyorum hz mevlananın bir sözü var.. Misafirsin bu hanede ey gönül, umduğunla değil bulduğunla gül, hane sahibi ne derse o olur, ne kimseye sitem eyle, ne de üzül...
01 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. sadece kafaya takmamak istiyorum. başka bir isteğim, hayalim yok. relax biri olmak istiyorum
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
+1 yılvar tabiii olumlu düşünüyorum bardaığın dolu tarafındayımmm
00 Yorumla kodumun ıspartasında olmak yerine izmirde olsan şimdilik bana yeterdi
02 YorumlaHayatimdan memnunum da son zamanlarda keske Tr de tatilde olsaydim diyorum:)
11 Yorumla
+1 yılkeşke gerçekten sevenim deger bildiğim biri olsaydı hayatımda kalben seven değer veren mesela
02 Yorumla- +1 yıl
inşallah kardeşim
Keşkekeri sevmem o yüzden memnunum tüm hayatımdan ve hayatıma aldığım herkesten :)
11 Yorumla
+1 yılHayatımdan memnunum ama tabikide keşkelerim var hatalarımı biliyorum.
01 Yorumlakeske sevdigim cocukla nisanlansaydim keske sevdigim cocuk sevdigim gibi kalsaydi... :/
02 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 309 cevap paylaştı. Degilim. mutlulugu hak ediyorum. keske iliskim istedigim gibi gitseydi.
01 Yorumla- Devamını Gör (276)
Devamını Gör(321)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hayatınızdan memnun musunuz? Keşke şu da olsaydı dediğiniz ne var?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar